[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

برگزاری جشن‌های مردمی دهه کرامت در مساجد فارس ، روزنامه شیراز نوین

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان فارس از برگزاری جشن‌های مردمی دهه کرامت در قریب پنج هزار مسجد و حسینیه استان فارس خبر داد و گفت: بیش از 300 عنوان برنامه شاخص توسط نهادهای عضو ستاد بزرگداشت دهه کرامت فارس برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام حسین امیدی، دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان فارس ضمن تشریح برنامه‌های ایام دهه کرامت در استان، گفت: از ولادت حضرت معصومه(س) تا ولادت حضرت امام رضا(ع) به‌عنوان دهه کرامت نامیده شده است که به این مناسبت در سراسر کشور برنامه‌های ویژه‌ای برگزار می شود.
وی همچنین از تشکیل جلسات کمیته‌های هشت‌گانه در ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان فارس خبر داد و افزود: به منظور انسجام بخشی به برنامه‌ها این کمیته‌ها با عناوین «خدمات اجتماعی»، «کودک و نوجوان»، «بانوان و خانواده»، «فرهنگی و هنری»، «اصناف»، «ارتباطات و اطلاع‌رسانی»، «هماهنگی تبلیغ در مراکز فرهنگی و مذهبی» و «فضاسازی و تزئینات شهری» برگزار شد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس با بیان اینکه 42 نهاد عضو ستاد بزرگداشت دهه کرامت هستند، خاطر نشان کرد: بیش از 300 عنوان برنامه شاخص توسط نهادهای عضو ستاد بزرگداشت دهه کرامت فارس برگزار می‌شود.
وی پخش صلوات خاصه امام رضا(ع) از مأذنه‌های مساجد را از جمله برنامه‌های دهه کرامت برشمرد و گفت: برنامه‌های دیگری نیز در این ایام برگزار می‌شود که برپایی موکب و ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، مسابقات ورزشی، اردوهای جهادی، دیدار با خانواده‌های شهدا، مسابقه‌های کتابخوانی، اردوهای زیارتی و محافل قرآنی از جمله آنهاست.
حجت‌الاسلام امیدی اعلام کرد: با محوریت کمیته بانوان و خانواده که مسئولیت آن به عهده امور بانوان و خانواده استانداری فارس است و با همکاری اعضای این کمیته، برنامه‌های ویژه بانوان نیز در این ایام به ویژه در حوزه پایش سلامت دختران و جوانی جمعیت اجرا خواهد شد. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی