[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

حضور قدرتمند تیم منتخب خور در سوپرجام لارستان، روزنامه شیراز نوین

با مربیان شیرازی رقم خورد
حضور قدرتمند تیم منتخب خور در سوپرجام لارستان
تیم منتخب خور در اولین دوره مسابقات سوپرجام اتحاد خلور با کسب سه پیروزی در مرحله گروهی و برتری در مرحله یک‌چهارم نهایی، با تکا به مکارمانی و پورکمالی در قامت مربیان و جاوید، عالیقدر و مؤمنی به‌عنوان بازیکن، قدرتمندانه راهی نیمه‌نهایی شد.
به گزارش شیرازنوین، اولین دوره مسابقات سوپرجام اتحاد خلور با حضور 16 تیم مطرح و برتر از فارس و هرمزگان به میزبانی لار درحال برگزاری است. 16 تیمی که در چهار گروه به رقابت با یکدیگر پرداخته و تیم‌های اول و دوم هر گروه راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شدند. در ادامه تیم‌های برنده این مرحله راهی نیمه‌نهایی شده تا برای رسیدن به فینال چهار تیم نهایی به مصاف هم بروند.
تیم منتخب خور در مرحله گروهی با سه پیروزی در برابر تیم های قدرتمند الجسور زروان، لاخوری زنگارد بستک و گراش جوان به‌عنوان سرگروه گروه چهارم راهی مرحله حساس یک‌چهارم نهایی شد. در این مرحله نیز با یک بازی برتر و روان توانست از سد تیم خوب کوماتسو بندرعباس هرمزگان با نتیجه 2 بر صفر بگذرد و راهی فینال مسابقات شود.
این تیم پرستاره که از دو مربی جوان و با انگیزه شیرازی، علی‌رضا مکارمانی به‌عنوان سرمربی و محمد پورکمالی در قامت مربی بهره می برد، در دیداری حساس در مرحله نیم‌نهایی به مصاف شهید چمران لارستان خواهد رفت تا تکلیف یک پای اولین دوره مسابقات سوپرجام اتحاد خلور مشخص شود.
تیم منتخب خور با حضور بازیکنانی نظیر مهدی جاوید، مهران عالیقدر، علی‌رضا جوان، علی اکرمی، علی‌رضا رفیعی‌پور و سعید مؤمنی که سابقه حضور در تیم ملی فوتسال را دارند، از همان ابتدا جزو مدعیان اصلی این سوپرجام بوده و با نتایج درخشان خود تا این جای جام به این ادعا جامعه عمل پوشانیده است و طبق نظر غالب کارشناسان فوتسال، این تیم باحضور در فینال رقابت‌ها، جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد.
این مسابقات که با جوایز چندمیلیونی برای تیم‌ها و بازیکنان برتر در پایان همراه خواهد بود، از کمک داوران ویدئویی بهره گرفته شده و در بازی‌ها ۶ دوربین برای کمک داور ویدئویی در نظر گرفته شده و یک داور ویژه در اتاق VAR با داور بازی درون در ارتباط بوده تا حقی از تیم‌‌ها ضایع نشود.
سوپرجام اتحاد خلور در سالن ورزشی مجتمع طوبی خیریه منیری لار درحالی در دست برگزاری است که با حضور بازیکنان ملی‌پوش و لیگ برتر کشور در تیم‌های مختلف از جمله منتخب خور و مربیان با کلاس کاری بالا همچون علی‌رضا مکارمانی و محمد پورکمالی توانسته از سطح بالایی برخوردار بوده و از استقبال بسیار خوبی از سوی مردم و مسئولان مواجه شود.
دیگر دیدار نیمه‌نهایی میان تیم های هیئت فوتبال بیرم و تعاونی کهورستان بندر خمیر برگزار خواهد شد.
اسامی بازیکنان تیم منتخب خور که متشکل از بازیکنان خوری و غیربومی است عبارتند از:
مهدی جاوید، سعید مؤمنی، مهران عالیقدر، علی‌رضا جوان، سعید افشار، علی اکرمی، احسان قاسم‌نژاد، ارژنگ داریوش، علی‌رضا رفیعی‌پور، بهروز شفیعی، حسام‌الدین منصف(خور)، مسعود میرزاده(خور)، اسحاق اسماعیلی(خور)، مسعود هدایت، عبدالله محنت‌کش(خور)، سیدمحسن عرب‌سعدی، علی حیدرنیا(خور)، امیر فیروزی(خور)، علی نیکبخت(خور). عبدالله جمالی و حسان درویشی نیز به‌عنوان بازیکنان سهمیه جوانان در تیم حضور دارند.
علی‌رضا مکارمانی، سرمربی تیم، محمد پورکمالی، مربی، یعقوب فاتحی، سرپرست، محمدرضا صادقی، مدیر تیم و عبدالرحمن قادر سول در قامت کمک‌مربی، تیم منتخب خور را به سمت قهرمانی در این جام همراهی می‌کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی