[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

تقسیم کار در کمربندی جنوبی ، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل راه و شهرسازی فارس، یکی از معضلات اساسی شهر شیراز را کمربندی این شهر به‌ویژه کمربندی جنوب و غرب آن دانست و گفت: به‌دنبال این هستیم تا با همکاری شهرداری شیراز و اداره‌کل راهداری استان، این محور را برای تردد ایمن خودروها بهینه‌سازی کنیم. به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی فارس، محمودرضا طالبان افزود: به همین منظور و با هدف یک تقسیم کار، هفته گذشته به اتفاق شهردار شیراز، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس و پلیس راهور استان، بازدیدی از این محور داشتیم. وی ادامه داد: تلاش این مجموعه‌ها بر این است تا کمربندی به فضای شهری نزدیک‌تر باشد و با ایجاد یک فضای ایمن برای تردد خودروها، کمک شود که مردم بتوانند استفاده بهینه‌تری از این محور داشته باشند.
مدیرکل راه و شهرسازی فارس اظهار داشت: فرایند اجرایی کمربندی شمال شهر شیراز نیز با کمک شهرداری شیراز و بخش خصوصی در حال انجام است.
طالبان، طول کمربندی جنوبی شیراز را 42 کیلومتر برشمرد و افزود: 18 کیلومتر از این مسیر در محدوده قانونی شهر و 24 کیلومتر دیگر نیز در حریم شهر قرار دارد.
وی افزود: بر اساس توافقی که در ابتدای امسال با شهرداری شیراز داشتیم، مقرر شد که 18 کیلومتر موجود در محدوده شهر در اختیار شهرداری و 24 کیلومتر موجود در حریم شهر نیز در اختیار دولت قرار گیرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی