[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

عملیات مشترک پلیس فارس و ویژه شرق تهران، روزنامه شیراز نوین

جانشین فرمانده انتظامی فارس خبر داد: 
عملیات مشترک پلیس فارس و ویژه شرق تهران

جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف وانت مزدا و کشف 163 کیلو و 600 تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر ویژه شرق تهران و فارس خبر داد. سردار «یوسف ملک‌زاده» در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ویژه شرق تهران با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با یک دستگاه وانت مزدا در یکی از محورهای روستایی شهرستان «داراب» در حال انتقال یک محموله تریاک است که موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر داراب پس از هماهنگی با مرجع قضایی، به این محور اعزام شدند و با ایجاد تور ایست و بازرسی موفق شدند، وانت مزدا حامل تریاک را شناسایی کنند.
جانشین فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پس از طی مسافتی تعقیب‌وگریز مأموران موفق شدند با اقدامات فنی و تخصصی خودرو را توقیف و راننده را نیز دستگیر کنند، تصریح کرد: در بازرسی از این وانت مزدا، 163 کیلو و 600 گرم تریاک کشف شد.
سردار ملک‌زاده با اشاره اینکه قاچاقچی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: پلیس در حوزه قاچاق قاطعانه با مجرمان برخورد می‌کند و شهروندان می‌توانند هرگونه اخبار در این خصوص را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی