[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

برادران گرایی در راه رقابت‌های جهانی، روزنامه شیراز نوین

برادران گرایی در راه رقابت‌های جهانی

محمدعلی و محمدرضا گرایی ۲ نماینده استان فارس هستند که به همراه تیم منتخب کشتی فرنگی ایران در رقابت های بین‌المللی رده‌بندی(رنکینگ)‌ اتحادیه جهانی در شهر بیشکک قرقیزستان به روی تشک خواهند رفت.
به گزارش ایرنا،‌ فارس قطب فرنگی کشور است، برای همین هم کارشناسان این رشته بر این باور هستند که سهم این استان باید بیشتر از ۲ کشتی‌گیر در این رقابت‌ها باشد.
در رقابت‌های رنکینگ اتحادیه جهانی قرقیزستان،‌ محمدرضا گرایی دارند، نشان طلای المپیک ۲۰۲۰ ژاپن در وزن ۶۷ کیلوگرم‌، در این رقابت‌ها با پنج کیلو افزایش وزن در ۷۲ کیلوگرم کشتی می‌گیرد که می‌تواند تجربه جدیدتری برای گرایی باشد که بیشترین افتخارات خود را در وزن ۶۷ کیلوگرم به دست آورده است. محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم مدال طلای المپیک،‌ طلا و نقره جهان، برنز بازی‌های آسیایی را در کارنامه دارد و بیشترین افتخارات او در این وزن به دست آمده است.
این کشتی‌گیر شیرازی در مسابقات زیر ۲۳ سال‌های جهان و مسابقات آسیایی در سال ۲۰۱۹، ۲ مدال طلا در وزن ۷۲ کیلوگرم گرفته است تا نشان دهد در این وزن هم می‌تواند افتخار کسب کند.
محمدعلی گرایی، برادر بزرگتر محمدرضا، دیگر نماینده فارس در مسابقات رنگینک اتحادیه جهانی کشتی است، این کشتی‌گیر با سابقه که کاپیتان تیم ملی هم است همچنان در وزن ۷۷ کیلوگرم به روی تشک می‌رود.
محمدعلی بیشترین افتخارات خود در عرصه جهانی و آسیایی در وزن ۷۷ کیلوگرم به دست آورده که می‌توان به نشان طلای آسیا و برنز جهان و حضور در المپیک ۲۰۲۰ ژاپن اشاره کرد،‌ او همچنان امیدوار است در المپیک ۲۰۲۴ پاریس برای دومین بار در وزن ۷۷ کیلوگرم به روی تشک برود.
رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام کوژومکول کابا اولو قرقیزستان در مرحله سوم رنکینگ اتحادیه جهانی روزهای ۱۱ تا ۱۴ خردادماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار می‌شود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی