[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پارس گستر ۳ خلیج فارس نوین ۷ ثبت ۹ گل در یک نیمه!، روزنامه شیراز نوین

گل‌زنان: مهدی یحیایی ۶۹، علی‌رضا قایدیان ۷۵ و میلاد انصاری ۸۸ برای پارس گستر و حمید بهزادی ۳۶ و 62 و 83، میلاد انصاری گل به خودی ۴۹، ابوالفضل پایه‌زرین ۶۰، سامان فتحی 79 و 90 برای خلیج فارس.
تیم برگزاری و داوری:
نماینده بازی: رحمان موسایی، ناظر داوری: قاسم واحدی، کمک‌ها: محمد نجف‌زاده و صادق گریزان، داور چهارم: شایان زارع.
اخطار: ابوالفضل پایه‌زرین و سامان فتحی از خلیج فارس.
بازیکنان خلیج فارس: امیرحسین بهروزی، سامان فتحی، ابوالفضل نظافت، یاشار اژدری، مصطفی هاشمی، پیمان محرابی، ابوالفضل پایه‌زرین(از 83 فرهاد دهقانی)، حمید بهزادی، ابوالفضل چراغی، مهدی رضایی و فرزاد رحیمی(از 70 میلاد مرادی).
سرپرست: مسلم دینکانی، سرمربی: حسن نوزاد، مربیان: غلام‌حسین یاری و صادق شایان.
بازیکنان پارس گستر: حمیدرضا حیدری(از 72 محمد انشعابی)، محمد رضایی، کیارش خسروی، میلاد انصاری، مهدی یحیایی، فرید افتخاری(از 52 امیررضا لطفی)، ابوالفضل عزیزی، متین هوشمند، محمد الهی، علی‌رضا قایدیان و علی‌اصغر رحیمی.
سرپرست: ابراهیم شیری، سرمربی: اصغر ندیمی.
پرگل‌ترین بازی هفته را شاگردان حسن نوزاد کسب کردند و در حالی که در نیمه نخست فقط یک گل به ثمر رسیده بود در نیمه دوم جشنواره گل به راه افتاد و با درخشش بهزادی و فتحی که مجموعاً 5 گل برای خلیج فارس به ثمر رساندند، این تیم به یکی از بهترین پیروزی‌های فصل دست پیدا کرد. 
خلیج فارس نوین با وجود زدن هفت گل به پارس گستر، همچنان در جدول از این تیم پایین‌تر است و شاید در هفته پایانی بتواند خود را به نیمه بالای جدول برساند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی