[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

طرح استعدادیابی به‌صورت جامع اجرا می‌شود، روزنامه شیراز نوین

نایب‌رئیس هیئت وزنه‌برداری و رئیس انجمن کراس‌فیت استان فارس، از اجرای دو طرح جدید در این دو رشته ورزشی و در آینده نزدیک خبر داد.
به گزارش شیرازنوین، محمد هاشم‌پور در این باره اظهار داشت: راه اندازی سامانه جامع الکترونیکی هیئت وزنه‌برداری و همچنین انجمن کراس فیت استان، یکی از نخستین برنامه‌های ما در بدو امر است؛ سامانه ای که در آن، تمامی اعضای خانواده بزرگ این دو رشته ورزشی در استان فارس ثبت نام خواهند کرد و بدین ترتیب اطلاعات تمامی فعالان این عرصه در دسترس خواهد بود. 
وی درباره دیگر طرح مهم اجرایی گفت: نخبه‌پروری یکی از اولویت‌ها و اهداف مهم ما در رشته مدال‌آور و المپیکی وزنه‌برداری محسوب می‌شود که پیش‌زمینه دستیابی به این هدف، یافتن استعدادهای مناسب برای این رشته ورزشی و سپس کمک به رشد آنهاست.
نایب‌رئیس هیئت وزنه‌برداری استان فارس افزود: ما در نظر داریم که با استفاده از پتانسیل بالای پیشکسوتان و کارشناسان وزنه‌برداری استان، کارگروهی منسجم تحت عنوان «کمیته استعدادیابی نوین» تشکیل داده و به طور مداوم و فعال و با بهره‌گیری از علم روز، کار در این زمینه را پیگیری خواهیم کرد.
رئیس انجمن کراس‌فیت استان همچنین تأکید کرد که طرح جامع استعدادیابی در این رشته پرمخاطب نیز با قوت و جدیت دنبال خواهد شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی