[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

موفقیت آبفا شیراز در کنفرانس ملی سیستم اطلاعات مکانی GIS در صنعت آب و برق ، روزنامه شیراز نوین

آبفا شیراز موفق به کسب رتبه برتر در زمینه استقرار سیستم اطلاعات مکانی (GIS) شد.
در هفتمین کنفرانس ملی سیستم اطلاعات مکانی (GIS) و مدیریت هوشمند صنعت آب و برق، شرکت آب و فاضلاب شیراز موفق به کسب رتبه برتر در زمینه استقرار سیستم اطلاعات مکانی در بین شرکت‌های آب و فاضلاب سراسر کشور شد.
به گزارش روابط‌عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، هفتمین کنفرانس ملی سیستم اطلاعات مکانی (GIS)، به همت معاونت پژوهشی دانشگاه علوم و تحقیقات و با همکاری وزارت نیرو و شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در راستای دستیابی به آخرین یافته‌های علمی و پژوهشی GIS در ایران و جهان و تبادل تجربیات حاصله در صنعت آب و برق کشور و با حضور جمعی از پژوهشگران، متخصصان، مدیران و معاونان صنعت آب و برق کشور و شرکت‌های دانش‌بنیان، برگزار شد.
در این اجلاس، بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده در سال گذشته در خصوص استقرار سیستم اطلاعات مکانی (GIS)، لوح تقدیر و تندیس کسب رتبه برتر از طرف مریم کارگر نجفی، معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزارت نیرو به بهمن بهروزی، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شیراز اهدا شد. گفتنی است، در بازدیدی که معاونین وزیر نیرو در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه جانبی همایش داشتند، دستاوردهای ارائه‌شده در غرفه شرکت آب و فاضلاب شیراز موردتوجه ویژه بازدیدکنندگان قرار گرفت. طی این برنامه، علاوه بر لوح تقدیر شرکت برتر، از آبفا شیراز با اهدای لوح دیگری از جانب مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت نیرو برای حضور پررنگ در این کنفرانس ملی تجلیل شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی