[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

فسادستیزی با اجرای پروژه‌های هوشمندسازی، روزنامه شیراز نوین

در دیدار رئیس‌کل دادگستری فارس با مدیرکل و معاونان اداره‌کل امور مالیاتی فارس، بر همکاری بیشتر در مبارزه با فرار مالیاتی به‌منظور اجرای عدالت مالیاتی و احقاق حقوق عامه تأکید شد.
رئیس‌کل دادگستری فارس در این نشست مشترک بیان داشت: دادگستری فارس با اختصاص شعب ویژه در مراجع گوناگون از جمله دادسرا، دادگاه‌های بدوی و محاکم تجدیدنظر همکاری خود در راستای تحقق درآمد‌های عمومی را با جدیت دنبال می‌کند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی افزود: پرونده‌های تشکیل‌شده با موضوعات سوءاستفاده از کارت‌های بازرگانی، حساب‌های اجاره‌ای، فاکتورسازی‌ها و دست‌کاری اسناد مالی و همچنین عدم تبعیت برخی از اقشار در استفاده از کارت‌خوان‌ها در جهت شفاف‌سازی‌های مالی در شعب ویژه رسیدگی می‌شود.
در این دیدار، مدیرکل امور مالیاتی فارس به بررسی و پیگیری امور مربوط به همکاری‌های مشترک این اداره‌کل با دادگستری کل استان و همچنین پیشگیری و مقابله با جرائم مالیاتی پرداخت.
حمیدرضا محمدابراهیمی ضمن قدردانی از عنایت مرجع قضایی در استان، جهت پیشبرد اهداف نظام مالیاتی اظهار داشت: هوشمندسازی نظام مالیاتی، اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان اولویت ویژه سازمان امور مالیاتی در راستای شفافیت اقتصادی و ایجاد عدالت مالیاتی و مبارزه با فرار مالیاتی می‌باشد.
مدیرکل امور مالیاتی فارس به حمایت و تعامل مؤثر دادگستری کل استان فارس با این اداره‌کل اشاره کرد و افزود: در شرایط اقتصادی کشور، همه مدیران و کارکنان این دستگاه، اهدافی مهمی از جمله مقابله با فرار مالیاتی، کاهش فساد اداری و همچنین ارتقای فرهنگ مالیاتی و حمایت از تولیدکنندگان دارند و همکاران خدوم و پاکدست امور مالیاتی فارس، هوشیارتر و منصف‌تر از همیشه در عرصه نظام مالیاتی، تحقق عدالت اجتماعی و رضایتمندی مؤدیان ایفای نقش می‌کنند.
در دیدار مدیرکل امور مالیاتی فارس با رئیس‌کل دادگستری استان فارس، بر همکاری و تلاش دو مجموعه در جهت به‌حداقل‌رساندن جرائم مالیاتی و اجرای بهتر مقررات مالیاتی تأکید شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی