[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

انصراف شوکه‌کننده نایب‌قهرمان از لیگ برتر والیبال! ، روزنامه شیراز نوین

باشگاه لبنیات هراز آمل در اطلاعیه‌ای از انصراف تیم والیبال خود از رقابت‌های لیگ برتر خبر داد. به گزارش «ورزش سه»، در اطلاعیه باشگاه هراز آمل در این زمینه آمده است: «بعد از سه سال حضور توأم با موفقیت‌هایی که شاید در باور کمتر کسی می‌گنجید، تصمیم بر رفتن از والیبال، قطعاً تصمیم آسانی نبود؛ ورزشی که مردم شریف و ورزش‌دوست آمل از دیرباز به آن عشق می‌ورزند و ما نیز به‌دلیل همین علاقه همشهری‌های عزیزمان بود که باشگاه ورزشی لبنیات هراز آمل را با «والیبال» بنیان نهادیم؛ با پیشنهاد دلسوزان والیبال شهر به‌خصوص دوستان خوبی چون محمد شعبانپور دوست‌داشتنی و بهروز عطایی عزیز.
در این سه سال که چراغ والیبال شهرمان همچون سال‌های دورتر روشن نگه داشته شد، لحظات خوشی رقم خورد؛ تجارب گران‌سنگی به‌دست آمد؛ از نایب‌قهرمانی و عنوان سومی در رده بزرگسالان و از نایب‌قهرمانی و دوسومی در رده نوجوانان و جوانان؛ کارنامه‌ای درخشان از مجموعه‌ای که به معنای واقعی کلمه یک «تیم» بود؛ تیمی منسجم و متحد و یکپارچه با مردانی مسئولیت پذیر؛ به دور از هرگونه منیت‌ها و دور از هر حاشیه‌ای.
اعتراف می‌کنیم قرارمان ادامه راه با تیمی قوی‌تر و با عزمی راسخ‌تر بود، قرارمان تداوم «در کنار هم بودن» بود، اما به ناگهان شرایط به گونه‌ای پیش رفت که شاخه‌های این درخت تازه به بار نشسته درهم شکند؛ در ورزش حرفه‌ای شاید چنین «شرایط ناگهانی» مرسوم باشد، اما مجموعه صنعتی که خود ناگهانی و به صرف پیشنهاد دلسوختگان ورزش شهر سر از ورزش حرفه‌ای درآورد، تاب این شرایط ناگهانی را نداشت!
البته ناگفته نماند که افزایش شتابان هزینه‌های تیم‌داری در شرایط سخت اقتصادی هم مزید علت شد تا مدیران شرکت لبنی هراز از ورزش حرفه‌ای فاصله گرفته و روی گسترش و توسعه امکانات سخت‌افزاری در امر تولید و به‌طبع کارآفرینی بیشتر تمرکز نمایند.  
در خاتمه، باشگاه لبنیات هراز آمل وظیفه خود می‌داند از تلاش تک‌تک اعضای تیم والیبال از کادر فنی و اجرایی تا تمامی بازیکنانی که در این سه سال برای موفقیت تیم سنگ تمام گذاشتند و همچنین از مردم ورزش‌دوست و شریف آمل که در این سه سال همواره یار و یاور تیمشان بوده‌اند و نقش کلیدی در این موفقیت داشته‌اند، قدردانی ویژه نماید.
هرچند لبنیات هراز آمل از مدار تیم‌داری در ورزش حرفه‌ای خارج می‌شود، اما همچون سال‌های گذشته در خدمت قهرمانان ملی شهرمان در رشته‌های مختلف ورزشی خواهیم بود و حمایت از آنها را وظیفه خود می‌دانیم.»

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی