[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

«کت چرمی» و «مصلحت» به صف اکران رسیدند، روزنامه شیراز نوین

فیلم‌های سینمایی «مصلحت»، «کت چرمی» و «معجزه عشق» راهی اکران می‌شوند.
به گزارش ایسنا، در جلسه یکشنبه، هفتم خردادماه شورای صنفی نمایش که در خانه سینما تشکیل شد، درخواست‌های جدید برای اکران‌ها بررسی شد و قرارداد سه فیلم به تصویب رسید.
به این‌ترتیب فیلم «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی توسط دفتر پخش «بهمن سبز» و به سرگروهی پردیس هویزه مشهد روی پرده می‌رود و فیلم‌های «کت چرمی» به کارگردانی حسین میرزامحمدی توسط دفتر پخش «شهر فرنگ» و به سرگروهی پردیس آزادی و نیز «معجزه عشق» به کارگردانی محمدرضا ممتاز توسط دفتر پخش «شکوفا فیلم» به سرگروهی سینما ماندانا به زودی اکران خواهند شد.
«کت چرمی» با بازی جواد عزتی و صابر ابر، سال قبل در جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و در خلاصه داستان آن هم آمده است: «گاهی وقت‌ها باید بین موندن و رفتن، مردن رو انتخاب کرد...»
گلاره عباسی، پانته‌آ پناهی‌ها، ستاره پسیانی، عباس جمشیدی‌فر، مائده طهماسبی، بهزاد خلج، امین میری، محمد صدیقی مهر، آیدا ماهیانی، با معرفی سارا حاتمی و با حضور افتخاری رؤیا تیموریان و سیامک احصایی دیگر بازیگران «کت چرمی» هستند.
«مصلحت»، نخستین ساخته حسین دارابی پیش از فیلم «هناس» است که ابتدا «مصلحت نظام» نام داشت و در جشنواره سی‌ونهم فجر نمایش داده شد.
داستان این فیلم که محصول باشگاه سوره حوزه هنری است، در دهه ۶۰ می‌گذرد و با بازی فرهاد قائمیان، وحید رهبانی، مهدی حسینی‌نیا، مجید نوروزی، امیر نوروزی و نازنین فراهانی ساخته شده است.
از فیلم «معجزه عشق» که در سال‌های گذشته ساخته شده، اطلاعات دقیقی منتشر نشده است.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی