[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

مربیان شیرازی امنیت شغلی ندارند، روزنامه شیراز نوین

محمدرضا جوکار:
تیم نوجوانان ایمان سبز شیراز با هدایت مسلم زره‌پوش به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتبال شیراز دست پیدا کرد. به همین مناسبت با این مربی گفت‌‌وگویی انجام داده‌ایم که در ادامه می‌خوانید:
مسلم زره‌پوش دارای مدرک مربیگری Aآسیا است، او پس از دوران بازی، مربیگری را از زمین‌های خاکی آغاز کرده است و در این خصوص می‌گوید: با تیم دهداری وارد رده بزرگسالان سطح شیراز شدم و سپس در رده‌های پایه سطح شیراز و مدارس فوتبال مربیگری کردم و تقریباً از سال ۸۳ فعالیت من در عرصه مربیگری و در سطح کشور آغاز شد. از سرمربیگری نوجوانان پیام شروع کردم و سپس در قشقایی و چندین سال هم در تمام رده‌های برق بزرگ شیراز فعالیت کردم. در تیم قشقایی در لیگ یک امید کشور و لیگ بزرگسالان برتر استان و لیگ‌های سه و یک کشور فعالیت کردم و یک فصل هم در تیم دسته‌سومی استقلال لطیفی لارستان فعالیت داشتم و در حال حاضر هم در خدمت باشگاه ایمان سبز شیراز هستم.
وی درباره عناوین و افتخارت خود هم بیان میکند: در تمام رده‌ها عناوینی از جمله قهرمانی و نایب‌قهرمانی داشته‌ام. با همین تیم نوجوانان ایمان سبز در رده نونهالان مقام ششم کشور را کسب کردیم و در سوپرلیگ استان قهرمان شدیم، مرحله اول لیگ مناطق نوجوانان اول شدیم و در مرحله دوم مناطق نوجوانان هم دوم شدیم و امسال هم در نوجوانان لیگ برتر شیراز مقام اول را کسب کردیم.
وی در پاسخ به این سؤال که چه صحبتی در خصوص فوتبال پایه شیراز دارد، اظهار می‌کند: در مورد فوتبال پایه، نمی‌شود در این فضا صحبت کرد، ولی با گروه جدیدی که سکان‌دار هیئت فوتبال استان و شیراز شده‌اند، امید می‌رود که فوتبال پایه شیراز روزبه‌روز شاهد موفقیت‌های گوناگونی باشد.
زره‌پوش درباره مشکلات مربیان فوتبال شیراز می‌گوید: وضعیت مربیان از لحاظ امنیت شغلی بسیار نگران‌کننده است؛ بنده حدود ۱۵ سال در لیگ کشور فعالیت دارم و به جرأت می‌توانم بگویم که مربیان شیراز از لحاظ دانش و تجربه در رده پایه جزو سه استان برتر کشور هستند، اما متأسفانه آینده آنها تأمین نیست.
وی ادامه می‌دهد: مسئولان متخصصی داریم و افرادی در دوره جدید مسئولیت را بر عهده دارند که همگی از خانواده فوتبال هستند. حضور این افراد، امیدواری‌هایی را نزد اهالی فوتبال ایجاد کرده، اما یک همت استانی می‌طلبد که بتوانیم از لحاظ زیرساخت‌ها به یک سرانه قابل‌قبول دست پیدا کنیم و در زمینه استعدادیابی و پرورش نخبگان هم موفق عمل کنیم.
سرمربی تیم نوجوانان ایمان سبز که چند روز پیش با این تیم به مقام قهرمانی لیگ برتر شیراز دست یافت، در پایان صحبت‌هایش از توجه ویژه روزنامه شیرازنوین به بحث فوتبال پایه و مشکلات و مسائل موجود در این بخش مهم ورزش استان، تشکر و قدردانی کرد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی