[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

شکوه سروناز در قامت زیباشهر، روزنامه شیراز نوین

به گفته شهردار منطقه سه شیراز، عملیات زیباسازی و بهسازی بلوار سروناز شهرک زیباشهر در حال انجام است. این روزها شهرداری منطقه سه شیراز در کنار فعالیت‌های متعدد عمرانی، سخت در تکاپو برای زیباسازی بلوارها و معابر این منطقه از کلان‌شهر شیراز است تا زیبایی‌بخشی به نگین گردشگری شهر شیراز یکی از فعالیت‌های این شهرداری درحوزه خدمات شهری باشد. غلامرضا شهریاری با بیان این مطلب گفت: بلوار سروناز در شهرک زیباشهر مدت‌ها بود که از لحاظ بصری، هیچ تناسبی با نام این شهرک (زیباشهر) نداشت و همین موضوع و همچنین درخواست‌های شهروندان سبب شد تا بحث سامان‌دهی، بهسازی و زیباسازی آن، به‌جد در دستور کار شهرداری منطقه سه قرار گیرد.
به گزارش روابط‌عمومی شهرداری منطقه سه، عملیات بهسازی و زیباسازی این بلوار در حالی در دست اجرا می‌باشد که در حوزه عمرانی نیز چند طرح خوب عمرانی مدنظر است تا در شهرک زیباشهر به اجرا درآید؛ یقیناً تلفیقی از اجرای طرح‌های زیباسازی و عمرانی در شهرک زیباشهر، زیبایی‌بخشی به این شهرک و شادابی و نشاط در بین ساکنان را در پی خواهد داشت.
خاک‌برداری و خاک‌ریزی، لوله‌گذاری آبیاری فضای سبز، کاشت درخت و گیاهان پوششی، کاشت چمن و... از جمله فعالیت‌های در دست اجرا در بلوار سروناز است.
گفتنی است، به‌منظور زیباسازی منظر شهری و بهره‌مندی شهروندان از فضاهای زیبا و دلنشین، این عملیات در بلوارهای دیگری از سطح منطقه نظیر بلوارهای شهید ربانی، گلستان، نیستان و... نیز در دست اجرا می‌باشد.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی