[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

دستگیری سارق حرفه‌ای در آباده ، روزنامه شیراز نوین

دستگیری سارق حرفه‌ای در آباده 

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی فرمانده انتظامی شهرستان آباده گفت: با دستگیری یک سارق، پرده از راز 30 فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی برداشته شد.
سرهنگ «سیدابوالفضل مسعودی» در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان آباده، تیمی از مأموران پلیس ‌موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. وی افزود: مأموران انتظامی پس از انجام اقدامات تخصصی و پلیسی و همچنین گشت‌زنی‌های هدفمند، سرانجام یک سارق سابقه‌دار را شناسایی کرده و تحت‌نظر قرار دادند که پس از هماهنگی مرجع قضایی، متهم در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان آباده با بیان اینکه سارق در بازجویی اولیه به 30 فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی اقرار کرد، گفت: صحنه‌های سرقت بازسازی و یک خریدار اموال مسروقه نیز در این خصوص شناسایی و دستگیر شد. سرهنگ مسعودی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه این سارق تعدادی اموال مسروقه شامل موتورکولرگازی، دریل، سیم برق، سیم سیار، لوله و اتصالات، شیرآلات بهداشتی ساختمان، تلویزیون، لوازم برقی و... کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش اموال مسروقه کشف شده را 2میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی