تبلیغاتی که همچنان از تبلیغات کاغذی جلوتر است، روزنامه شیراز نوین
به گزارش ایسنا، مهدی قلعه، همزمان با اجرای نمایش «جادوگر شهر اُز» که این روزها در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه است، معتقد است که با وجود فیلترینگ، اینستاگرام و تبلیغات مجازی در واتساپ و تلگرام همچنان از تبلیغات کاغذی جلوتر است. این کارگردان تئاتر توضیحاتی درباره شرایط اجرای نمایش خود ارائه کرد و همچنین خبری خوش درباره تصمیمی جدید در کانون پرورش فکری داد.
قلعه که از ۲۱ اردیبهشتماه اجرای نمایش خود را آغاز کرده، یادآوری کرد: بعد از سال ۹۷ که نمایش «عمو پامبل» را در تالار هنر روی صحنه بردم، به دلیل همهگیری کرونا، دیگر نتوانستم نمایشی تازه اجرا کنم. ابتدا قرار بود نمایش «جادوگر شهر اُز» سال گذشته روی صحنه برود که نشد و در نهایت اجرای ما به بهار امسال مؤکول شد. او با ابراز خشنودی از استقبال تماشاگران از اجرای این اثر نمایشی افزود: این نمایش برای گروه سنی کودک و نوجوان اجرا می شود، ولی جالب است بدانید که علاوه بر این گروههای سنی، بسیاری زوجهایی که فرزندی هم ندارند، به دیدن این نمایش میآیند. آنها همان بچههای نسل قبل و اغلب دهه شصتیهایی هستند که داستان «جادوگر شهر اُز» را خواندهاند یا کارتون آن را تماشا کردهاند و این نمایش برایشان نوستالژی دارد و به همین دلیل به دیدن آن میآیند. او ادامه داد: اجرای ما کاملاً زنده است و البته یک صحنه عروسکی داریم که با تکنیک ماورایبنفش اجرا میشود. این کارگردان در ادامه خبری خوش به گروههای نمایشی داد که نمایشهای خود را در کانون پرورش فکری روی صحنه میبرند. قلعه در اینباره توضیح داد: در جلسهای که چندی پیش با آقای علامتی، مدیرعامل کانون و آقای کریمی صارمی، معاون فرهنگی این مرکز داشتیم، اعلام کردند که کانون ۲۰ درصد سهم خود را از گیشه گروههای نمایشی، کسر نمیکند و از ابتدای امسال این مبلغ به گروههای نمایشی تعلق میگیرد که شخصاً بابت این تصمیمگیری، قدردان دوستان کانون هستم و طبیعتاً همه گروههای نمایشی از این بابت خوشحال خواهند شد و طی نامهای از سوی خانه تئاتر، از این اقدام شایسته کانون قدردانی خواهیم کرد.
تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
خبرهای تصادفی روزنامه شیراز نوین