[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

خیر ارسنجانی بی‌سیم خرید ، روزنامه شیراز نوین

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ارسنجان گفت: یکی از خیران خوش‌ذوق و طبیعت‌دوست به نام حاج عسکر خادمی، ساکن روستای عبدل‌آباد از توابع این شهرستان که به شغل کشاورزی مشغول است، با حضور در محل فرمانداری، خادمان مردم در منابع طبیعی را با اهدای تعدادی بی‌سیم به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال تجهیز کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ارسنجان، حسن خسروانیان افزود: در چند سال اخیر رویکرد اداره منابع طبیعی با اعتقاد به مشارکت مردم و استفاده از ظرفیت خیران شهرستان در زمینه حضور و مشارکت فعال و پویای مردم در راستای حفاظت و حمایت از عرصه‌های منابع طبیعی بوده است.
وی ادامه داد: برنامه‌های مختلفی توسط خیران طی ۲ سال اخیر صورت پذیرفته که خرید و اهدای اسب، دستگاه‌های دمنده توسط گروه‌های مردمی و مشارکت فعال در این خصوص از اهم اقدامات محسوب می‌شود.
خسروانیان، اقدام خیر ارسنجانی در امر تهیه و تحویل تعدادی بی‌سیم را به لحاظ شرایط جغرافیایی و نقاط صعب‌العبور و شرایط عدم امکان آنتن‌دهی در نقاط فاقد خطوط ارتباطی تلفن همراه را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: با این اقدام کمک‌رسانی و انتقال نیروهای انسانی و استفاده بهینه از هزینه‌های ارتباطی در مواقع بحرانی به سهولت انجام و اجرای عملیات تسریع خواهد شد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ارسنجان ضمن تقدیر و تشکر از حضور فعال و مشارکت خیران طبیعت‌دوست شهرستان که زبانزد خاص و عام در منطقه بوده‌اند از سایر خیران که امکان مشارکت و همکاری در زمینه‌های مختلف حفاظتی با خادمان خود در منابع طبیعی دارند، خواست با حضور خود در محل اداره و پس از اطلاع از نیازمندی‌های مورد لزوم کما فی‌السابق مساعدت لازم را به‌عمل آورند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی