[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

علی درخشید، شیراز امیدوار شد، روزنامه شیراز نوین

شیرازنوین: در روزی که محمدرضا گرایی ناباورانه شکست سختی را در فینال تجربه کرد، برادر بزرگترش انتقام سختی از حریف گرجستانی گرفت و قهرمان شد تا شیرازی‌ها به بازگشت دوباره علی گرایی به دوران اوج، امیدوار شوند.
مسابقات رده‌بندی و فینال 3 وزن دوم و پایانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی جام کوژومکول و ساناتبایف قرقیزستان از بعد از ظهر دیروز(جمعه) در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد.
در وزن 77 محمدعلی گرایی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر ساجان از هند را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 8 بر 2 و ضربه فنی یونس امره باشار، دارنده مدال برنز جهان از ترکیه را شکست داد و به دیدار نیمه‌نهایی راه یافت. گرایی در این مرحله مقابل ریو لیو از چین با نتیجه 4 بر 6 و ضربه فنی به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار پایانی با نتیجه 8 بر 3 از سد یوری لومادزه از گرجستان گذشت و به مدال طلا دست یافت.
اما دیگر کشتی‌گیر شیرازی تیم ملی کشورمان در فینال مقابل حریف گرجستانی خود شکست خورد و به مدال نقره رسید. 
محمدرضا گرایی در دور نخست با نتیجه 9 بر 3 اوتار ابولادزه از گرجستان را مغلوب کرد.
وی دور بعد و در مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه 11 بر صفر عادیل خان ساتایف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. گرایی در این مرحله با نتیجه 3 بر یک ویکاس از هند را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.
محمدرضا گرایی در دیدار پایانی به مصاف راماز زوئیدزه، دارنده مدال برنز جهان از گرجستان رفت و در میان ناباوری با نتیجه 11 بر یک شکست خورد و نایب‌قهرمان شد.
همچنین در وزن 82 کیلوگرم، علی‌رضا مهمدی در دور اول با نتیجه 8 بر صفر جیهون اوزدوردیف از ترکمنستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه 9 بر 1 شامیل باتیروف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه 4 بر 1 گلا بولکوادزه از گرجستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت.
مُهمَدی در دیدار فینال با نتیجه 7 بر 5 آلپرن بربر از ترکیه را مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت تا كشتى فرنگى ايران يك پايان خوش را در قرقيزستان تجربه كند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی