[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تقدیر فرمانده سپاه فجر از میزبانی شهرداری شیراز در قرارگاه روح‌الله ، روزنامه شیراز نوین

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به اعزام ۱۵هزار زائر از استان فارس به مرقد امام(ره)، از میزبانی و خدمات شهرداری شیراز در قرارگاه روح‌الله تجلیل به عمل آورد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، آیین معنوی بدرقه زائران مرقد امام خمینی(ره) در بلوار رازی با محوریت شهرداری منطقه ۲ و دروازه قرآن با محوریت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری انجام شد.
فرمانده سپاه فجر فارس در حاشیه این آیین با تقدیر از بانیان این سفر معنوی در قرارگاه روح‌الله، از شهرداری شیراز که علاوه بر این کلان‌شهر، میزبانی دیگر شهرهای استان فارس و استان‌های هم‌جوار را برعهده گرفته است، نیز تجلیل به عمل آورد. سردار یدالله بوعلی با بیان اینکه حضور در جمع زائران توفیق الهی است، اظهار کرد: ۱۵هزار نفر از این استان با همت استانداری، فرمانداری، شهرداری شیراز و برخی دستگاه‌های متولی و همکاری و همیاری راهداری استان و فرجا به‌عنوان زائرین مرقد امام(ره) راهی شدند.
معاون گردشگری و امور زیارتی استانداری فارس نیز در آیین بدرقه زائران و دوستداران ولایت با ابراز خرسندی از چنین برنامه‌های مذهبی آن را تجدید بیعت با آرمان‌‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب دانست.
محمد فرخ‌زاده تصریح کرد: وظیفه خود می‌دانیم در برنامه ملی زائران که به‌صورت کاروان ۱۵هزار نفری استان فارس و با مشارکت فرمانداران، شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز و دیگر ارگان‌های شهری و با پیگیری سپاه فجر به‌عنوان دبیر برنامه انجام ‌گرفته، همراهی کنیم. 
قائم‌مقام شهردار شیراز و فرمانده بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز نیز در محل قرارگاه روح‌الله(ره) در جمع زائران مرقد مطهر امام راحل(ره) با تجلیل از استقبال گسترده عاشقان ولایت و امامت، از همکاری شهرداری شیراز برای این اعزام خبر داد.
آرش فرج‌زاده گفت: شهرداری شیراز همکاری‌های لازم و تدابیر خاص در خصوص پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی این سفر را با هدف آسایش و امنیت عاشقان ولایت در این سفر معنوی انجام داده است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی