[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

جاده‌ها طلب خون می‌کنند ، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس گفت: دبیرخانه شورای راهبردی تصادفات پس از احصای شاخص‌ها، نسبت به تدوین برنامه جامع برای ارتقا 
اقدام کند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در شورای راهبری تصادفات استان، با اشاره به اینکه پیشنهادات مدنظر بایستی به واقعیت نزدیک باشند، افزود: میزان اجرا شدن مصوبات قبلی و طرح پیشنهاد عملی جدید همراه با ارائه دلیل، وظیفه مهم و رسالت اساسی این شوراست.      
استاندار فارس بر لزوم طرح پیشنهادات در حوزه‌ اختیارات استان تأکید کرد و افزود: مواردی که لازم به تصمیم گیری در سطح کشوری می‌باشد را مکتوب پیگیری خواهیم کرد.
وی افزود: ۵ فرماندار شهرستانی که بیشترین میزان تصادفات را دارند، در جلسات این شورا شرکت کنند. مصوب کردیم ارزیابی عملکرد فرمانداران در این حوزه، به صورت مکتوب برای بنده ارسال شود. دکترایمانیه با اشاره بر اینکه برخی مصوبات این شورا اجرایی نشده است، گفت: مصوباتی که اجرایی نشده است، به تفکیک دستگاه‌ها و به صورت موردی، برای آنان ارسال شود و مدیران می‌بایست علت عدم تحقق کامل مصوبات را اعلام کنند.  
وی تصریح کرد: دوسوم مصوبات در شهرستان‌ها اجرا شده است که می‌بایست فرمانداران و دستگاه‌های برتر مورد تشویق قرار گیرند. نماینده عالی دولت در فارس با اشاره به اینکه در برخی از شاخص‌ها عقب ماندگی داریم، اظهار داشت: دبیرخانه شورای راهبری تصادفات پس از احصای این شاخص‌ها، نسبت به تدوین برنامه جامع برای ارتقا اقدام کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی