[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

حجت‌الاسلام حدائق مطرح کرد: نشاط‌افزایی با حفظ رویکرد دینی، روزنامه شیراز نوین

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمیدرضا حدائق در جمع خبرنگاران در خصوص آغاز ثبت‌نام پیش‌دبستانی و دبستان مهدوی تحت‌نظارت مدرسه علمیه منصوریه شیراز اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام از تاریخ ۱ خرداد آغاز شده و تا تاریخ ۱۵ تیرماه ادامه دارد. وی در ادامه اضافه کرد: دبستان مهدوی از سال ۱۳۹۸ تحت‌نظارت مدرسه علمیه منصوریه شیراز در عرصه تخصصی قرآنی و مهدوی فعالیت خود را آغاز کرده است.
مسئول دبستان مهدوی تأکید کرد: با توجه به اینکه در کنار آموزش نیاز به پرورش و تربیت دینی کودکان احساس شده است، در این مجموعه آموزشی سعی شده این مهم در قالب مفاهیم قرآنی و معارف مهدوی متناسب با سطح کودکان و نوجوانان در کنار عناوین درس‌های اصلی آموزش و پرورش قرار گیرد تا با عنایت پروردگار، فرزندان از همان بدو ورود به فضای آموزشی تحت تعلیم هدفمند قرار بگیرند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حدائق افزود: تمام مفاهیم آموزشی تخصصی و واحدکارهای مورداستفاده در پیش‌دبستانی و دبستان مهدوی کاملاً دینی و بومی‌سازی شده و در عین حال متناسب با روحیه نشاط کودکانه است که تحت‌نظارت مستقیم آموزش و پرورش ناحیه ٣ شیراز و مدرسه علمیه منصوریه در کنار فضای آموزشی و تفریحی بانشاط و کادر مجرب صورت می‌گیرد. وی در پایان گفت: پذیرش و ثبت‌نام دانش آموزان عزیز برای سال تحصیلی جدید از پایه پیش‌دبستانی تا چهارم دبستان (ویژه پسران شیفت ثابت صبح و دختران شیفت ثابت بعد از ظهر) از تاریخ ۱ خرداد تا ۱۵ تیرماه بوده است. افرادی که مایل به حضور فرزندان خود در این مکان هستند، می‌توانند برای ثبت نام به آدرس
https://mansurieh.com/mahdavy/ مراجعه کنند که بعد از مصاحبه حضوری با توجه به ظرفیت مدرسه بر اساس اولویت پذیرش این عزیزان صورت می‌گیرد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی