[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

ایزدپناه، دبیر هیئت فوتبال شهرستان شیراز: هدفمان ایجاد شفافیت هرچه بیشتر است، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
دبیر هیئت فوتبال شیراز، از اقداماتی که در راستای تسهیل برخی امور برای مخاطبان این هیئت انجام شده، رضایت دارد و نوید اتفاقاتی جدید و جالب دیگری را نیز در آینده‌ای نزدیک، می‌دهد.
غلام‌عباس ایزدپناه در گفت‌وگو با شیرازنوین، ابتدا در خصوص سامانه‌ای گفت که چندسالی است در اختیار تمامی تیم‌های زیرمجموعه هیئت فوتبال شیراز قرار گرفته است: "به جرأت می‌گویم که هیئت فوتبال شیراز، تنها هیئت تمام‌الکترونیکی در تمام کشور است."
او با بیان این نکته که این سامانه تقریباً تمام کاغذبازی‌ها را حذف کرده است، افزود: این برنامه را شخصاً از سال‌ها پیش در نظر داشتم، اما تا وقتی مسئولیت اجرایی نداشتم، نتوانستم آن را انجام دهم. 
اما بالاخره وقتی دبیر هیئت شدم، سعی کردم هر طور شده این سامانه را راه‌اندازی کنم و حالا شاهد هستیم که از صفر تا صد کارهای تیم‌ها از فراخوان مسابقات گرفته تا بارگزاری مدارک، صدور کارت و حتی ثبت شکایات و اعلام آرای کمیته انضباطی، توسط همین سامانه انجام می‌شود.
ایزدپناه در ادامه نوید چیزی را می‌دهد که تا زمانی که واقعاً اجرا نشود، کسی آن را باور نخواهد کرد: " برنامه داریم که سیستم‌هایی مثل ارتباط رادیویی داوران و حتی چیزی شبیه var  را به فوتبال شیراز وارد کنیم!"
دبیر هیئت فوتبال در این‌باره توضیح داد: اگر ورزشگاه شهید دستغیب به طور قطعی در اختیار هیئت قرار بگیرد، بحث‌های مطالعاتی لازم را قرار داده‌ایم که با نصب 8 دوربین، سیستمی شبیه varرا برای بهبود وضعیت داوری، راه‌اندازی کنیم. 
حتی بنا داشتیم که در همین مسابقه اخیر فینال 14 سال شیراز، از سیستم کمک داور ویدئویی رونمایی کنیم که به دلیل برخی اشکالات در زیرساخت‌های ورزشگاه، نتوانستیم. همچنین یک دستگاه ارتباط رادیویی برای نمونه خریداری کرده‌ایم و داوران را مجهز به این سیستم خواهیم کرد تا اگر موفقیت‌آمیز بود، همه داوران به این سیستم مجهز شوند.
وی گفت: هدف ما این است که مسائل حاشیه‌ای در زمین و کنار زمین به حداقل برسد. حالا شاید این مواردی که ذکر شد، از نظر بعضی‌ها نشدنی باشد، اما یادم است که زمانی که بحث سایت هیئت و همچنین سامانه الکترونیکی را مطرح کردیم، برخی از همین دوستان خندیدند و گفتند نمی‌شود. ما به چیزی که می‌گوییم اعتقاد داریم و هدفمان، ایجاد شفافیت هرچه بیشتر است. 
می‌خواهیم در استفاده از امکانات مدرن در کشور پیشرو باشیم و بعضی کارها را برای اولین بار در ایران، انجام خواهیم داد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی