[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

خیز دوباره طلایی پوشان به سمت لیگ برتر، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز با اظهار اینکه منتظر اعلام برنامه مسابقات دسته یک از سوی سازمان لیگ هستیم تا تمرینات را آغاز کنیم، گفت: می‌کوشیم تا تیم را طبق در خواست سرمربی تیم، برای فصل جدید تقویت کنیم.
به گزارش ایرنا، محمدحسین مفتاحی‌فرد ‌بیان کرد: در اولین اقدام نیز قرارداد مهدی رجب‌زاده که عملکرد موفقی در فصل گذشته داشت به‌عنوان سرمربی تمدید کردیم تا برنامه‌هایش را اجرا کند.
وی افزود:‌ رقابت با تیم‌های متمول برای گرفتن بازیکنان جدید بسیارسخت است، اما با حمایت سردار بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس بسیار امیدوار هستیم تیمی خوب روانه فصل جدید مسابقات لیگ دسته یک کنیم.  
سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز هم گفت: در صورتی که بازیکن مستعدی در فارس وجود ‌داشته باشد به تمرینات تیم دعوت خواهیم کرد.
مهدی رجب‌زاده ا‌فزود: در حال بررسی هستیم تا کادر فنی تیم را تقویت کنیم، هرچند مربیان خوبی در کنار تیم هستند که برای سربلندی تیم زحمت می‌کشند.
وی اضافه کرد: قطعاً بازیکنان مورد نیاز در پست‌های جدید را به خدمت خواهیم گرفت تا تیمی قوی به مسابقات اعزام کنیم.
بازیکن اسبق تیم ملی ایران بیان داشت: منتظر اعلام سازمان لیگ هستیم تا تمرینات را آغاز کنیم.
تیم فجر شهید سپاسی شیراز در لیگ دوره گذشته تا هفته آخرشانس صعود به لیگ برتر را داشت، اما در نهایت به مقام چهارم بسنده کرد.
در لیگ دسته یک فصل جدید، ۱۸ تیم شرکت دارند و در پایان تیم‌های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست‌و‌چهارم را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول، راهی لیگ دسته ۲ می‌شوند.
مسابقات لیگ دسته اول فوتبال همه‌ساله اواخر مردادماه آغاز می‌شود، اما هنوز زمان دقیق فصل جدید از سوی سازمان لیگ مشخص نشده است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی