[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

جهرم قطب سلامت جنوب کشور است، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل‌ونقل و ترافیک استانداری فارس با اشاره به برخی از ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری جهرم، تأکید کرد: زیرساخت‌های گردشگری این شهر نیازمند تقویت است.
به گزارش ایرنا، جمشیدی پنجشنبه در آیین معارفه شهردار جدید جهرم، بیان کرد: هم‌اکنون جهرم قطب سلامت جنوب کشور است و با قرارگرفتن در مسیرهای ارتباطی شمال به جنوب و شرق به غرب مقصدی گردشگری به شمار می‌رود؛ از این رو لازم است زیرساخت‌های گردشگری شهر جهرم موردتوجه بیشتری قرار گیرد و امکانات برای گردشگران مهیا شود.
وی ادامه داد: جهرم از نظر سیما و منظر شهری نیاز به تأکید و ارتقای بیشتری دارد. تمام کشور جهرم را به‌عنوان شهر مرکبات و باغ‌شهر می‌شناسند و شورای اسلامی شهر و شهردار باید برای ایجاد یک باغ تفریحی عمومی اقدام کنند.
مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل‌ونقل و ترافیک استانداری فارس، همچنین بر توجه به طرح جامع ترافیک شهری به‌عنوان یکی از معضلات مهم شهر جهرم و بهسازی و بازآفرینی بافت فرسوده این شهر تأکید کرد. جمشیدی یادآور شد: جهرم دومین شهر فارس است که صد سال پیش دارای شهرداری شد. از نظر زیرساخت‌های عمرانی، فنی و صنعتی دومین شهر استان فارس است.
نماینده شهرستان‌های جهرم و خفر و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز در مراسم تکریم و معارفه شهردار جهرم گفت: نگاه به شهر جهرم باید مانند نگاه به یک کلان‌شهر باشد.
وی اذعان کرد: اکنون درآمد و بودجه شهرداری جهرم با چیزی که انتظار داریم فاصله بسیار دارد؛ سرانه در شهری ۱۶۰هزار نفری باید حداقل برای هر شهروند ۱۰میلیون تومان باشد و شورا و شهردار باید به سمت درآمد پایدار حرکت کنند.
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی حرکت را لازمه پیشرفت دانست و گفت: امروز استاندار فارس به‌عنوان مدیری جهادی پای کار است و باید از این فرصت استفاده کرد.
امام‌جمعه جهرم نیز در ادامه این آیین گفت: برای کاشتن بذر امید در دل شهروندان باید تلاش بیشتری انجام شود و شهردار جدید در این زمینه بکوشد.
حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر ابراز امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی معضل کمربندی، معضل ترافیک، مسئله تفکیک زباله، حوزه فرهنگی و کارهای بزرگ به‌جای‌مانده حل شود.
شهردار جدید جهرم نیز در این مراسم بیان کرد: توفیقی برای من ایجاد شده است که در خدمت شهروندان و مسئولان شهر جهرم باشم و این توفیق را که خادم مردم شهر جهرم باشم، به فال نیک می‌گیرم.
محمد اسدالهی بیان کرد: ظرفیت‌های بزرگی در شهر جهرم وجود دارد که باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد. قطعاً از ظرفیت‌های استثنایی جهرم ازجمله امام‌جمعه، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان استفاده خواهم کرد.
اسدالهی افزود: همیشه به شهرهای بزرگی مثل جهرم می‌بالیم، ولی با وجود خدماتی که نیروهای توانمند شهرداری داشته‌اند، باز هم انتظار من از شهر بزرگ جهرم خیلی بیشتر بوده است. انتظار دارم در حوزه مبلمان شهری و سیما و منظر شهری خیلی بیشتر کار شود.
وی ادامه داد: متأسفانه از دید یک فرد بیرونی خدمات شهری در جهرم را نپسندیدم. متأسفانه در برخی پارک‌ها و اماکن سرویس بهداشتی وجود ندارد و این قابل‌قبول نیست. شهردار جهرم گفت: به مسئولان و مردم جهرم قول می‌دهم به حول و قوه الهی در اسرع وقت نیازهای اساسی در حوزه خدمات شهری در شهر جهرم را با همدلی و همراهی اعضای شورای شهر و بزرگان شهرستان حل کنم. اسدالهی افزود: من فراجناحی هستم و در شهر جهرم نیز سیاسی نخواهم بود و فقط پیرو ولایت‌فقیه هستم. از انتقادات و پیشنهادات دلسوزان نیز در مسیر توسعه شهر جهرم بهره خواهم برد. در این آیین محمد اسدالهی به‌عنوان شهردار جهرم معارفه شد.
اعضای شورای اسلامی شهر جهرم با پنج رأی موافق و ۲ رأی مخالف، محمد اسدالهی را به‌عنوان شهردار جدید جهرم انتخاب کردند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی