[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

فعالیت روابط‌عمومی مصداق «جهاد تبیین» است، روزنامه شیراز نوین

رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار شیراز در آیین تجلیل از فعالان و پیشکسوتان حوزه ارتباطات شهرداری و شورای اسلامی شهر بر فعالیت ویژه و نقش روابط‌عمومی به‌عنوان پل ارتباطی با مردم تأکید کردند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، آیین تجلیل از فعالان و پیشکسوتان حوزه ارتباطات شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز برگزار شد.
رئیس شورای اسلامی شیراز در این آیین با بیان اینکه روابط‌عمومی پلی ارتباطی بین مردم و مدیریت شهری است و پل حرکتی دوسویه دارد، بر ارتباطات مستمر و دوسویه روابط‌عمومی تأکید کرد.
مهدی طاهری با تصریح بر «جهاد تبیین» به‌عنوان کلیدواژه‌ای در مطالبات رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: این کلیدواژه درواقع مأموریت اصلی روابط‌عمومی بوده و اگر هر مجموعه روابط‌عمومی بخواهد خود را ارزیابی کند، باید عملکرد خود را با این موضوع مهم مقایسه کند.
او با اشاره به شرایط جامعه و هجمه‌هایی که وجود دارد، تصریح کرد: در این شرایط رسالت روابط‌عمومی و شنیدن بهتر صدای او مشخص می‌شود.
این مقام ارشد پارلمان شهری کلان‌شهر شیراز در این بخش از سخنان خود به جمینگ به‌عنوان اختلال رادار اشاره و بیان کرد: برخی مواقع حجم سیگنال‌‌های وارده در یک محیط به‌قدری زیاد است که صدای اصلی شنیده نمی‌شود که در این شرایط روابط‌عمومی باید با خلاقیت و ابتکار عمل صدا و سیگنال خود را بالاتر از دیگر امواج ببرد.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز به حجم فعالیت‌ها و پروژه‌های خرد و کلانی که در این شهر در حال رخداد است، اشاره و نقش روابط‌عمومی مدیریت شهر را در این راستا به لحاظ امیدآفرینی در جامعه نقشی اساسی ذکر کرد.
شهردار شیراز نیز در این آیین با تقدیر از فعالان حوزه ارتباطات در مجموعه مدیریت شهری این کلان‌شهر به تفاوت امروزه عرصه ارتباطات و اطلاع‌رسانی اشاره و عنوان کرد: امروز جامعه مخاطبان حرفه‌ای بوده و روابط‌عمومی باید به‌تناسب مخاطب حرفه‌ای پیش رود و پل ارتباطی بین مردم و مدیریت شهری باشد‌.
او به همراه و همگام‌بودن روابط‌عمومی در همه فعالیت‌های مدیریت شهری به‌ویژه عملیات اجرایی و بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف و هشت مرحله جهش عمرانی اشاره و عنوان کرد: این حضور همواره نمایان بوده است و قدردان این تلاش‌ها هستم؛ چراکه همه ما در مدیریت شهری به‌صورت ید واحد مشغول خدمات‌رسانی به شهروندان هستیم. طرح پیوند به‌منظور پیوند مسئولان با مردم در شهرداری مناطق و سایر قسمت‌های آن و همچنین در مکان‌هایی نظیر مساجد و مصلاهای نمازجمعه از دیگر مواردی بود که اسدی به آن اشاره و تصریح کرد: این موضوع که از طریق روابط‌عمومی دنبال می‌شود، مطالبه‌ای اصلی است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی