[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اهداف جوانی جمعیت دنبال می‌شود ، روزنامه شیراز نوین

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، ظهر دیروز از مرکز مشاوره ناباروری در بیمارستان مادر و کودک شوشتری بازدید کرد. به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز در بازدید از مرکز مشاوره ناباروری بیمارستان مادر و کودک شوشتری، ضمن خداقوت به مسئولان و کارکنان این مرکز، گفت: با توجه به اهمیت تحقق اهداف جوانی جمعیت کشور و تأکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه، تلاش برای توسعه و گسترش این خدمات در تمامی ابعاد، ضروری است. دکتر «سید وحید حسینی» در این بازدید ضمن ارزیابی عملکرد این مرکز از زمان راه‌اندازی تاکنون، بر تقویت زیرساخت‌های مرکز مشاوره ناباروری در بیمارستان مادر و کودک شوشتری برای تسهیل و تسریع روند ارائه خدمات مشاوره‌ای به خانواده‌ها در حوزه درمان ناباروری تأکید کرد. او ضمن بازدید از واحدهای مختلف مرکز مشاوره ناباروری بیمارستان مادر و کودک شوشتری، شامل مامایی، حقوقی، فقهی، روان‌شناسی و اخلاق پزشکی، با کارشناسان این واحدها در زمینه نحوه ارائه خدمات مشاوره‌ای به مراجعان گفت‌وگو کرد.
همکاری و همراهی بیش از پیش مسئولان و کارکنان این مرکز مشاوره ناباروری در راستای خدمت دلسوزانه به مردم برای پیشبرد اهداف کلان کشور، از دیگر تأکیدات رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز در این بازدید بود.
در این بازدید «علیرضا منصوری» مشاور معاون درمان و «ابوذر پاریزی» مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» را همراهی کردند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی