[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

پیشتازی خیران فارس در عرصه سلامت، روزنامه شیراز نوین


رامجردی مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس در حاشیه امضای تفاهم‌نامه خانم رستگار جهت پشتیبانی از اقامتگاه‌های همراه بیمار، گفت: خیران در استان فارس تاکنون ۲۰ اقامتگاه همراه بیمار بنا نموده‌اند که با ظرفیت ارائه خدمات شبانه‌روزی به ۱۵۰ نفر همراه بیمار، در کنار مراکز درمانی فعال هستند که نگهداری، تعمیر و هزینه‌های خرید تجهیزات مصرفی این مراکز نیازمند توجه بیشتر خیران است و با توجه به این موضوع، خانم سارا رستگار با اهدای مبلغ یک‌میلیارد تومان جهت تکمیل و مرمت و تجهیز اقامتگاه‌های همراه بیمار به جمع خیران عرصه سلامت پیوستند.
رامجردی با اشاره به تعدد مراکز درمانی بخصوص در مرکز شهر شیراز افزود: علاوه بر اقامتگاه‌های فعال، به همت تعدادی از خیران اقامتگاه مرکزی شهر شیراز در ۹ طبقه در حال ساخت است که با اتمام و تجهیز این اقامتگاه ۱۰۰ تخت دیگر جهت اسکان همراهان بیمار به این چرخه خدمات‌رسانی افزوده خواهد شد. وی در پایان متذکر شد: نگهداری و تجهیز اقامتگاه‌های همراه بیمار مستلزم توجه بیشتر خیران است و مردم خیر استان فارس می‌توانند با واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۱۰۰۴۸۴ نزد بانک رفاه درمانگاه امام رضا(ع) به نام مجمع خیرین تأمین سلامت فارس، در حمایت از ساخت این اقامتگاه سهیم باشند. شایان ذکر است نخستین اقامتگاه همراه بیمار درسال ۱۳۸۴ به همت خیر عرصه سلامت در بیمارستان حضرت زینب(س) شیراز بنا و پس از آن با تلاش خیران، اقامتگاه‌های دیگری در بیمارستان‌های شیراز و شهرستان‌های استان فارس بنا شد که این دیدگاه خیران برای ساخت اقامتگاه همراه بیمار، به الگویی جهت رفع مشکل اسکان همراهان بیمار در سراسر کشور تبدیل شده است.  
گفتنی است خانم سارا رستگار مبلغ یک‌میلیارد تومان جهت تکمیل و بازسازی اقامتگاه‌های همراه بیمار شیراز اهدا کرد. شیراز به‌عنوان قطب پزشکی جنوب کشور همواره پذیرای بیماران از شهرها و استان‌های دیگر است. گرچه اسکان همراهان بیماران در چارچوب وظایف سیستم درمانی نمی‌گنجد، اما رسم دیرین مهمان‌نوازی، خیران عرصه سلامت فارس را بر آن داشت که با همکاری دانشگاه علوم‌پزشکی، اقامتگاه‌های همراه بیمار را در مراکز درمانی استان فارس بنا کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی