[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

سهم ورزش در شبکه استانی فارس افزایش می‌یابد، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
متولی رسانه ملی در استان فارس از افزایش حضور ورزش در صدا و سیما در آینده نزدیک خبر داد.
در پی انتشار مطلبی در شماره دیروز روزنامه شیرازنوین، تحت عنوان «نفع همگانی از ورود جدی تر صداوسیما به عرصه ورزش»، مدیرکل صداوسیمای استان فارس صحبت‌هایی در این خصوص مطرح کرد. احمد پهلوانیان در تماس با شیرازنوین ضمن تشکر از توجه این نشریه به لزوم اهمیت پرداختن به ورزش در رسانه ملی، اظهار داشت: حقیقت این است که ما در صداوسیما یک‌سری برنامه‌های موظفی داریم که براساس بودجه‌مان می‌توانیم آنها را بسازیم و در اختیار مخاطبان قرار دهیم. اما اگر بخواهیم چیزی فراتر از آن وظایف را انجام دهیم، این باید با مشارکت بخش‌های دیگر اتفاق بیفتد. وی افزود: زمانی که در استان دیگری مسئولیت داشتم، برنامه‌های ورزشی تخصصی و آموزشی را داشتیم، اما آن برنامه‌ها با مشارکت اداره کل ورزش استان مربوطه یا ارگان‌هایی از این‌دست، ساخته می‌شد.
مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس با بیان اینکه نکات مطرح‌شده در روزنامه شیرازنوین را به گوش همکاران خود رسانده و دغدغه‌ها و پیشنهادات، مد نظر دست‌اندرکاران صداوسیما قرار گرفته است، در پاسخ به این سؤال که آیا ورزشی مثل فوتبال که از محبوبیت و گستردگی متفاوتی نسبت به سایر رشته ها برخوردار است، می‌تواند صاحب برنامه تخصصی خود در شبکه استانی فارس باشد یا خیر، گفت: بله قطعاً لازم است که برای فوتبال با جذابیت‌ها و علاقه‌مندهای فراوانی که دارد، برنامه‌ای تخصصی و ویژه تهیه شود. شیراز هم چند تیم در لیگ‌های مختلف کشوری دارد و بررسی می‌کنیم اگر امکانش فراهم باشد، برنامه تخصصی فوتبال را هم در دستور کار قرار دهیم.
به گزارش شیرازنوین، در بخشی از مطلب دیروز صفحه ورزشی داشتیم: «پرداختن بیشتر به ورزش در صداوسیما می‌تواند به افزایش مخاطبان رسانه ملی در این استان کمک کند. بهتر است صداوسیمای فارس به‌جای هفته‌ای یک ساعت، حداقل روزی دو ساعت از کنداکتور خود را به ورزش اختصاص دهد. بخش ورزش صداوسیما نیاز به یک برنامه‌ریزی، همفکری و نگاهی جدی‌تر دارد تا از پتانسیل بالای آن در جهت رشد ورزش و به تبع آن، رشد جامعه استفاده شود.»

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی