[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها برای پیشرفت، روزنامه شیراز نوین

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در آیین تکریم و معارفه شهردار پیشین و سرپرست جدید منطقه ۲ شهرداری شیراز گفت: برای پیشرفت منطقه باید از تمامی ظرفیت‌ها بهره گرفت. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، آیین تکریم و معارفه شهردار پیشین و سرپرست جدید منطقه ۲ شهرداری شیراز برگزار شد.
 بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها برای پیشرفت
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در این آیین با بیان اینکه محرومیت شایسته اهالی شریف منطقه ۲ نیست، اظهار کرد: برای پیشرفت منطقه باید از تمامی ظرفیت‌ها بهره گرفت.محمدتقی تذروی تصریح کرد: برای پیشرفت شیراز، از هیچ کوششی فروگذار نیستیم و در این مسیر با همکاری و برنامه‌ریزی منسجم به تعهدات عمرانی خود عمل می‌کنیم. عضو و ناظر شورای اسلامی شهر شیراز با قدردانی از تلاش‌های محمد تولایی شیرازی، شهردار پیشین این منطقه برای محمد مقدس‌زاده آرزوی موفقیت کرد و با ابراز امیدواری گفت: امیدواریم که خدمت‌رسانی صادقانه و خالصانه به مردم تداوم ‌یافته و با برنامه‌ریزی منسجم شاهد پیشرفت پروژه‌ها باشیم.
 خدمات عمرانی و فرهنگی ادامه یابد
قائم‌مقام شهردار شیراز نیز با بیان اینکه منطقه ۲ شهرداری شیراز دارای مردمانی نجیب و قدرشناس چه از لحاظ سکونت در منطقه و چه به لحاظ اشتغال بوده‌اند، تصریح کرد: انتظار رئیس شورای اسلامی شهر شیراز از ما خدمت صادقانه و خالصانه بی‌منت به مردم بوده و شهردار منطقه ۲ شیراز به نمایندگی از مجموعه مدیریت شهری در این منطقه با توجه به ظرفیت‌های ایجادشده، باید مسیر خدمت را به نحو احسن پیش برد. آرش فرج‌زاده از این منطقه به‌عنوان محوری خاص از لحاظ فرهنگی و تجاری یاد کرد و افزود: باید خدمات عمرانی و فرهنگی به شکل ویژه ادامه یابد. او با اشاره به مساحت این منطقه و پیوستگی و گسستگی که در نقاط آن وجود دارد بر اشراف به همه نقاط خدمتی و ایجاد و فراهم کردن بسترهای سرمایه‌گذاری نیز تأکید کرد.
 هارمونی شهرسازی منطقه ۲ شبیه کلان‌شهر شیراز
سرپرست شهرداری منطقه ۲ شیراز نیز از تلاش‌های شهردار پیشین که منجر به مطرح‌شدن منطقه ۲ شد، قدرانی کرد و گفت: اعتماد شهردار کلان‌شهر شیراز رسالت سنگینی است و تمام توان و ظرفیت خود را برای خدمت به کار خواهیم بست. محمد مقدس‌زاده با ارائه تفسیری کارشناسی از وضعیت این منطقه بیان کرد: نقشه و هارمونی شهرسازی منطقه ۲ شهرداری شیراز شباهت زیادی به سبک شهرسازی کلان‌شهر شیراز در مقیاس کوچکتر دارد.او با اشاره به برنامه‌ریزی‌های خود برای منطقه ۲ شهرداری شیراز ابراز امیدواری کرد: امیدواریم که بتوانیم با برنامه‌ریزی مدون و تفکر استراتژیک و کار تیمی در تمام شاخصه‌های مدیریت شهری بابه خصوص پروژه‌های محرومیت‌زدایی و عمرانی با تأثیر فرامنطقه‌ای به نحو شایسته و درخور کلان‌شهر گام برداریم. سرپرست شهرداری منطقه ۲ شیراز کارکرد برخی از پروژه‌ها را فرامنطقه‌ای ارزیابی کرد و افزود: تکریم همکاران و شهروندان و بهره‌مندی از نظرات یاوران شورای محلات یکی از اولویت‌های مهم در این منطقه خواهد بود.
  ارتقای کیفیت زندگی با برنامه‌محوری صحیح
شهردار پیشین منطقه ۲ شیراز نیز با قدردانی از همکاری و تلاش کارکنان و شورای اسلامی محلات، پیشرفت‌های حاصله را نتیجه برنامه‌ریزی و برنامه‌محوری صحیح با رویکرد مشارکت شهروندان در راستای ارتقای کیفیت زندگی دانست و برای سرپرست شهرداری این منطقه آرزوی موفقیت کرد. محمد تولایی شیرازی با ارائه آمار و ارقامی پیرامون پیشرفت‌های منطقه ۲ طی یک سال اخیر گفت: به همت کارکنان این منطقه توانستیم به موفقیت‌های قابل‌توجهی در حوزه‌های عمرانی، فضای سبز، نوسازی بافت فرسوده، کسب درآمد و مهم‌تر از همه، محرومیت‌زدایی دست ‌یابیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی