[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۵
  • دوره جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز: پیشکسوتان گروه چشم پزشکی الگوی اساتید جوان هستند، روزنامه شیراز نوین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در دیدار با اساتید گروه چشم پزشکی، با اشاره به پیشینه هفتاد ساله گروه چشم پزشکی شیراز، اساتید پیشکسوت این گروه را الگویی برای اساتید جوان عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» در این نشست گفت: شیراز در حوزه چشم پزشکی اساتید بزرگی داشته و دارد که الگوهای علمی، اخلاقی و دانشگاهی هستند و اساتید جوان آنان را به عنوان سرمشق خود قرار داده اند.
او موفقیت های گروه چشم پزشکی در سالیان گذشته را حاصل نیت خیرخواهانه آنان برشمرد و اضافه کرد: دغدغه تمام اساتید دانشگاه، خدمت به مردم و بیماران است که بدون توجه به مسایل مادی، برای ارایه خدمات درمانی به بیماران تلاش می کنند و این فرهنگ و روش آنان مایه افتخار مجموعه سلامت استان است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به توانمندی های موجود، راه اندازی یک مرکز یکپارچه فوق تخصصی در حوزه چشم پزشکی در استان فارس را یک اقدام زیرساختی مهم برشمرد افزود: ایجاد چنین مرکزی باعث می شود تا خدمات حوزه چشم پزشکی به شکل بهتر و آسان تر به مراجعان و بیماران ارایه شود، همچنین می تواند در زمینه صرفه‌جویی در هزینه ها مؤثر و مفید باشد.
دکتر «محمود نجابت» مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این نشست با اشاره به اقدامات و خدمات گروه چشم پزشکی شیراز گفت: اساتید دانشگاه همواره در شرایط مختلف توانمندی‌های خود را نشان داده اند و با وجود محدودیت ها توانسته اند خدمات درمانی را به بهترین شکل به بیماران ارایه کنند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی