[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

کودکان طبیعت را نقاشی کردند ، روزنامه شیراز نوین

همزمان با هفته محیط زیست کودکان علاقه مند به محیط زیست در شهرستان خرامه، در محل خانه محیط زیست اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی و برپایی نمایشگاه نقاشی با موضوع راهکارهای کاهش مصرف مواد پلاستیکی کردند.
به گزارش روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست فارس، این نمایشگاه به منظور تبیین آموزه‌های محیط زیست و گرامی داشت هفته محیط زیست برگزار شده است. لیلا نبی زاده، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خرامه در حاشیه این نمایشگاه با گرامیداشت هفته محیط زیست در این شهرستان یاد آور شد: هفته محیط زیست ۱۴۰۲ از ۱۶ تا ۲۲ خردادماه با شعار «نهضت ملی کاهش آلودگی های پلاستیکی» نام‌گذاری شده است. این هفته فرصتی برای یادآوری ارزش‌های محیط زیست و مشارکت بیشتر مردم در برنامه‌های فرهنگی و حفاظت از طبیعت است. وی ادامه داد: با توجه به اهمیت بسیار زیاد محیط زیست و تأثیر روی زندگی انسان‌ها و برای آگاه سازی افراد در زمینه نگهداری و مراقبت از محیط زیست، در تقویم جهانی روزی به نام محیط‌زیست نام‌گذاری شده است. 
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خرامه افزود: کودکان نقش، بسیار مؤثری در نهادینه کردن فرهنگ محیط زیست در خانواده و جامعه دارند و نیاز است به آموزش های  محیط زیستی در این سنین توجه شود. نبی زاده گفت: در این برنامه ضمن آموزش به کودکان در خصوص راهکارهای کاهش مصرف کیسه های پلاستیکی و جمع آوری آن در طبیعت انان به استفاده کیسه های نخی و چند بار مصرف هنگام خرید تشویق شدند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی