[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

دوازده روش برای بالا بردن سطح انرژی‌های مثبت، روزنامه شیراز نوین


 ملیحه جعفری صحرارودی؛ مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری 11 شهدا شهرستان فسا  

قدردانی و شکرگزاری
قدردان زندگی‌ باشید که در حال گذران آن هستید، از بابت اشتباهات و تجربه‌هایی که آموخته‌اید، قدردانی کنید، به چیزهای خوب در زندگی‌تان توجه کنید، و شکرگزار آنها باشید. 
بذر خوش‌بینی بکارید
انتظار برترین‌ها را از زندگی داشته باشید و برترین‌ها نصیبتان خواهند شد. زندگی دقیقاً طوری با شما رفتار می‌کند که شما انتظار دارید.  فرد خوش‌بین، گل رُز را می‌بیند و به خارهای آن توجهی نمی‌کند، فرد بدبین اما، خارها را می‌بیند، بدون توجه به گل. 
پرهیز از تفکر زائد و مقایسه
در جست‌وجوی روش‌هایی برای تبدیل شدن به بهترین نسخه خودتان باشید و نه بهتر شدن نسبت دیگران. به این ترتیب دیگر نیازی برای رقابت و مقایسه‌ خود با دیگران احساس نخواهید کرد. 
مهرورزی
با خودتان و دیگران مهربان باشید و شاد خواهید شد. 
گسترش ارتباطات اجتماعی
با مردم و اجتماعات کسانی که در یک راستا هم فرکانس با شما هستن آشنا شوید، به کارهایی که دیگران انجام می‌دهند، علاقه نشان دهید و آنها نیز به کارهایی که شما می‌کنید ابراز علاقه خواهند کرد. 
تحول فن دفاعی
از طریق نظارت بر افکار و بازی با ذهن، بر فن دفاعی‌تان کار کنید، به‌جای اینکه برده ذهن خود باشید. 
یادگیری بخشش و گذشت بیاموزید
خودتان را ببخشید و همچنین افرادی را که در گذشته به شما آسیب رسانده‌اند؛ لحظه‌ای که شما می‌بخشید خودتان را از درد آزاد می‌کنید و به شادی اجازه می‌دهید تا بار دیگر در زندگی‌تان جاری شود. 
افزایش روند تجارب
روی موهبت و استعدادهای منحصر به فردتان کار کنید، روی احساساتتان کار کنید، نقاط ضعف خود را مدیریت کنید و نقاط قوت خود را گسترش دهید، با انجام این کارها شما روند تجارب را افزایش خواهید داد و شادتر خواهید شد. 
درک لذت زندگی
به آفتاب، درختان و به زیبایی طبیعت بنگرید، به زیبایی زندگی و آن را به طور کامل درک کنید. 
به اهداف‌ خود متعهد باشید
اگر می‌خواهید شاد باشید، باید هدف داشته باشید. ببینید چه چیزی از زندگی می‌خواهید، در جست‌وجوی آن باشید، مطمئن شوید که در همه‌ زمینه‌ها هدف دارید، اهداف شخصی، اهداف کاری، با این هدف گذاری در کارها حسی از امنیت و اعتماد را تجربه خواهید کرد. 
تمرین معنوی
تمرین معنوی باعث ایجاد حس امنیت و اعتماد در افراد می‌شود و به آنها در برابر خطرات، شجاعت و در برابر تردیدها، ایمان می‌بخشد.
از بدن‌ خود به خوبی مراقب کنید
مراقب بدن خود باشید، این تنها جایی است که برای زندگی دارید؛ بدن شما معبد شماست و هر احساسی که دروناً دارید، به بیرون بازتابیده خواهد شد. 

مرکز مشاوره آرامش پلیس فارس، واقع در پل حر، روبروی کلانتری 11 زند، آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان در زمینه‌های روان‌شناسی، خانوادگی، اجتماعی، حقوقی، تربیتی، ازدواج و ... می‌باشد. تلفن پذیرش و نوبت‌دهی: 07132227006
همچنین سامانه تلفنی مرکز مشاوره آرامش پلیس فارس با شماره 096580 آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی در زمینه‌های مختلف خانوادگی، اجتماعی، ازدواج، تربیتی و ... می‌باشد. شهروندان عزيز می‌توانند در صورت تمايل شماره 96580 را شماره‌گيری نموده و از خدمات مشاوره تلفنی استفاده نمایند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی