[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

آمار طلاق زیر ۵ سال کاهش یافته است، روزنامه شیراز نوین

 مریم شمالیان- گروه خبر:
مسئول دفتر ارتباطات بهارنکو گفت: تأثیر برنامه های اجرایی بهارنکو در کاهش آمار طلاق زیر 5 سال استان فارس مشهود است. عباس حمزه‌ای نزدیک‌ترین سازمان از نظر عملکرد و رسالت به بهارنکو را اداره ورزش و جوانان دانست و اظهار کرد: با اجرای برنامه‌های مشترک بیشتر همچون همکاری‌های گذشته، می‌توان گستره اجرای آموزش‌ها و مشاوره‌ها را بیش از پیش و قشر بیشتری را درگیر این مهم کرد.
وی با بیان اینکه تأثیر بهارنکو در کاهش آمار طلاق زیر 5 سال استان فارس مشهود بوده است، گفت: یکی از چالش‌های پیش رو در حوزه خانواده  مسائل و آسیب‌های مربوط به روستاها می‌باشد که نیازمند گسترش خدمات آموزشی و مشاوری در این مناطق می‌باشیم.
در ادامه محمدمهدی شکوهی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان با تبریک ویژه به مدیران و عوامل اجرایی بهارنکو و عملیات تأثیرگذار این شبکه بابت همه فعالیت‌های  خیرخواهانه و مثمرثمر بیان کرد: هدف ما این بوده که برنامه‌ها این اداره به بهترین شکل اجرا شود. او افزود: باید در سطح استان و در شهرستان‌ها مشاوره پیش از ازدواج را به شکلی ویژه و اثربخش پیاده کنیم.
شکوهی افزود: سازمانی که امید داریم بتواند در این راستا همراه و کمک‌کننده به ما باشد بهارنکو است. در پایان مقرر شد کارگاه‌ها و همایش‌های پیش از ازدواج در سطح استان با همکاری بهارنکو و ورزش و جوانان فارس در سطح استان به اجرا گذاشته شود.
گفتنی است، این جلسه‌ با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان این اداره کل، مسئول دفتر ارتباطات و همکاری‌های گروه مؤسسات دانش‌بنیان خانواده بهارنکو و مسئول مؤسسه پیش از ازدواج این مؤسسه به منظور برنامه‌ریزی جهت اجرای برنامه‌های مشترک و همکاری‌های بیشتر بین این دو دستگاه برگزار شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی