[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

درخشش فرهنگیان نی‌ریز، لارستان و مرودشت، روزنامه شیراز نوین

مسابقات ورزشی فرهنگیان فارس در بخش آقایان برگزار شد و تیم‌های برتر در رشته‌های بسکتبال،‌ بدمینتون و پینگ‌پنگ شناخته شدند.
به گزارش ایرنا،‌ رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی اداره کل آموزش‌و‌پرورش در این خصوص گفت: در این رقابت‌ها که تحت عنوان یادواره معلم تربیت بدنی «شهید ابراهیم هادی» و شهدای فرهنگی فارس برگزار شد، در رشته بسکتبال تیم شهرستان نی‌ریز بر سکوی قهرمانی ایستاد، شهرستان ممسنی نایب‌قهرمان شد و تیم‌های داراب و ناحیه یک شیراز هم به صورت مشترک عنوان سوم کسب کردند و تیم خنج هم کاپ اخلاق دریافت کرد.
لارستان قهرمان پینگ‌پنگ
ابوذر زیدآبادی اعلام کرد: همچنین در رشته پینگ‌پنگ که ۲۱ تیم شرکت داشتند، شهرستان لارستان عنوان نخست کسب کرد، ناحیه چهار شیراز به مقام دوم دست یافت و تیم‌های ناحیه یک شیراز و منطقه بیرم لارستان هم عنوان سوم مشترک را از آن خود کردند.
وی افزود: همچنین در بخش انفرادی پینگ‌پنگ، حمیدرضا مغولی از گراش مقام نخست کسب کرد، امیرحسین اکتسابی از ارژن بر سکوی دوم ایستاد، محمدباقر روشندل و حسن اسدی‌مقدم به ترتیب از ناحیه چهار شیراز و منطقه گله‌دار به مدال برنز دست یافتند.
مرودشت قهرمان بدمینتون
زیدآبادی اظهار کرد: در رشته بدمینتون ورزشکاران مرودشتی قهرمان شدند و تیم‌های ناحیه چهار شیراز و زرقان هم به ترتیب دوم و سوم و شدند و تیم ناحیه سه شیراز نیز به عنوان تیم اخلاق معرفی شد.
همچنین در بخش انفرادی بدمینتون، حسن رستگارمنش از مرودشت نشان طلا گرفت، محمدجواد رحمانیان از شهرستان مهر به مدال نقره رسید، مهدی جاویدی از مرودشت و ابوالفضل پورشجاعی از جهرم هم مدال برنز بر گردن انداختند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی