[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

پافشاری جوانان جویای کار، روزنامه شیراز نوین

 دکتر ایمانیه در جریان ششمین میز خدمت جوانان و دانشجویان تصریح کرد: جوانان و نوجوانان خصوصاً جوانان ایرانی، به درایت، تلاش، فعالیت و انگیزه مشهور هستند و در جهت پیشرفت و توسعه کشورشان از هیچ اقدامی فروگذار نخواهند کرد.
به گزارش شیرازنوین به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه، پیش از ظهر دیروز در قالب ششمین دوره میز خدمت دانشجویان و جوانان، پذیرای ۶۰ نفر از جوانان استان فارس بود و رودررو پای سخنان آنان نشست.
مهم‌ترین مشکل مطرح‌شده از سوی دانشجویان و جوانان خطاب به نماینده عالی دولت در فارس، به حوزه اشتغال اختصاص داشت.
دکتر ایمانیه در جریان برگزاری این میز خدمت به حضور رؤسای دانشگاه‌های شیراز خصوصاً دانشگاه‌های بزرگ اشاره کرد و گفت: تلاش بر این است که مسائل و مشکلات مربوط به امور دانشجویی جوانان، در همین مکان مرتفع شود.
استاندار فارس تصریح کرد: جوانان و نوجوانان خصوصاً جوانان ایرانی، به درایت، تلاش، فعالیت و انگیزه مشهور هستند و در جهت پیشرفت و توسعه کشورشان از هیچ اقدامی فروگذار نخواهند کرد.
دکتر ایمانیه بر اشتغال تخصصی جوانان در حوزه‌های مختلف از جمله تولید تأکید کرد و افزود: جوانان ما هرجا که متناسب با رشته تخصصی‌شان است، مشغول به کار شوند؛ به تدریج رشد و ارتقا یابند و به جایگاه‌های جدید قدم بگذارند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی