[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

راهبرد ما میز و میدان است، روزنامه شیراز نوین

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: مانع بروز و وقوع هرگونه تخلف احتمالی در انتخابات آتی خواهیم شد و راه را به روی انجام هر تخلفی خواهیم بست.
به گزارش شیرازنوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، اسماعیل قزل‌سفلی در جمع فرمانداران استان فارس در شیراز افزود: نگهبانی از رأی مردم به ما واگذار شده و از حق مردم در هیچ حوزه‌‌ای به‌ویژه این حوزه کوتاه نخواهیم آمد.
وی ادامه داد: اصل بی‌طرفی را به شکل همه‌جانبه دنبال خواهیم کرد و هیچ فردی در حوزه‌های مختلف دولت حق ندارد در ساعت اداری و در سیستم اداری له یا علیه هیچ فردی اقدام و فعالیت کند و در این راه تا عزل فرمانداران حتی اگر در شب انتخابات باشد، پیش خواهیم رفت.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: باید زمینه را به‌گونه‌ای فراهم کنیم که تمام کسانی که در خود توانایی نمایندگی مردم را می‌بینند، وارد میدان شوند و خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند.
قزل‌سفلی گفت: انتخابات مهم‌ترین، بزرگ‌ترین و اولویت‌دارترین مسئله ما به‌عنوان مجموعه حاکمیتی است و در امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت آن باید بابرنامه و همه‌جانبه عمل کنیم.
وی افزود: میزان و ملاک کارآمدی افراد است. ما افراد خوب بسیار داریم، اما امروز نیازمند افراد خوب و توانمند هستیم؛ کسانی که مسائل و مشکلات مردم را به‌خوبی بشناسند و برای حل آنها راهکار و توان داشته باشند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: باید جوانان را به کار گیریم و زمینه را طوری فراهم کنیم که در سطوح مختلف مدیریتی جوانان وارد میدان شوند.
قزل‌سفلی ادامه داد: مردم‌داری و مردم‌یاری و حل مسائل مردم به‌عنوان یک شاخص مدیریتی برای ما بسیار مهم است که باید آنها را لحاظ کنیم.
وی تصریح کرد: با فساد و ویژه‌خواری در هر سطحی مقابله خواهیم کرد؛ هیچ‌کس حق ندارد در حوزه مدیریتی افرادی را که شائبه فساد دارند، به کار گیرد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: فرمانداران استان برنامه‌ریزی کنند تا یک روز در ماه به‌عنوان روز پاسخ‌گویی به مردم مشخص شود و همه با تعامل خوبی که با اصحاب رسانه و گروه‌های مختلف دارند، خود را در معرض سؤال مردم و خبرنگاران و پاسخ به آنها قرار دهند.
قزل‌سفلی اضافه کرد: برای فرمانداران کارنامه ارزیابی عملکرد صادر خواهیم کرد و برابر آن کارنامه که اولین دوره ارزیابی آن در پایان تابستان امسال خواهد بود، در حوزه کارآمدی به فرمانداران امتیاز خواهیم داد.
او افزود: اجازه نمی‌دهیم خارج از این مسیر و دخالت‌های بیرونی عزل و نصب‌ها انجام شود. سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: نباید انفعالی رفتار کرد. باید با آمادگی در مقابل دشمن در هر سطحی به مقابله هوشمند بپردازیم. امروز دشمن در فضای مجازی و رسانه فعال است و باید با همدلی و هم‌افزایی در مقابل دشمن بایستیم.
قزل‌سفلی افزود: فقر و محرومیت، کم‌کاری‌ها و ترک فعل‌ها و تحریم‌کنندگان داخلی، همه اینها دشمنان داخلی ما و در مقابل ما هستند؛ ضمن اینکه دشمن اصلی را فراموش نمی‌کنیم. 
وی ادامه داد: رویکرد ما در معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در این دوره در اولویت قراردادن مسائل اجتماعی خواهد بود.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: ما اگر در حوزه اجتماعی سرمایه‌سازی کنیم و باعث تقویت سرمایه اجتماعی شویم، امنیت شکل خواهد گرفت.
قزل‌سفلی افزود: امروز در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی باید دقیق‌تر وارد میدان شویم و نارضایتی‌ها و مشکلات را احصا و از همه ظرفیت‌ها برای حل آنها 
استفاده کنیم.
وی ادامه داد: مردم باید تلاش، هماهنگی و کارآمدی در حوزه‌های مختلف را ببینند و ببینند که مسئولان برای حل مشکلات آنها دارای برنامه هستند. باید در حوزه سیاسی ببینند که یک مجموعه همراه، همدل و کارآمد در میدان هست و مرکز ثقل این هماهنگی‌ها و هم‌افزایی‌ها نیز مجموعه حاکمیتی است.
قزل‌سفلی بیان کرد: در مجموعه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، مخاطب ما همه مردم استان هستند. من به خط‌کشی‌های مرسوم چپ یا راست قائل نیستم؛ بلکه میزان و ملاک را انقلابی‌گری و تعلق آنها به نظام و 
ولایت می‌دانیم.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس افزود: هرکس خود را ولایی می‌داند و برای خدمت به مردم عاشقانه وارد میدان می‌شود، مورداحترام است و از آن ظرفیت در جهت تحقق اهداف انقلاب باید بهره ببریم.
قزل‌سفلی اظهار کرد: در مسیر تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی و ساخت دولت اسلامی و تحقق تمدن اسلامی، همه باید کمک کنند.
وی ادامه داد: امروز ضرورت انقلاب اسلامی است که در کنار هم قرار گیریم و ظرفیت‌های مختلف را هم در کنار هم قرار دهیم و بکوشیم با رویکرد حل مسائل و مشکلات مردم به پیش رویم؛ چراکه این مردم شایسته بهترین‌ها هستند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: می‌کوشیم که خانه احزاب در استان فعال شود تا گروه‌های سیاسی در کنار هم قرار گیرند و برای یک هدف مهم‌تر به‌رغم داشتن سلایق مختلف تلاش خود را برای پیشرفت کشور به کار گیرند.
قزل‌سفلی ادامه داد: ظرفیت حلقه‌های میانی متصل به مردم و کسانی که در بین مردم شبکه دارند را باید به کار گیریم. دایره مشورت‌ها را گسترده می‌کنیم و از نخبگان در عرصه‌های مختلف بهره خواهیم برد.
وی افزود: باید انقلابی‌ها و بچه‌های انقلاب که بدون منت وارد میدان می‌شوند را بیشتر دریابیم و در کنار احترام به همه سلایق، باید این جریان انقلابی را هم بیشتر کمک و تقویت کنیم.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: رویکردهای مردمی‌سازی دولت را نیز با قوت دنبال خواهیم کرد. راهبرد ما میز و میدان است؛ میز برای اینکه بتوانیم هدایت و زمینه‌سازی کنیم و هم‌افزایی به وجود آوریم و هدایتی عالمانه داشته باشیم، اما حضور در میدان برای عمل، اقدام و نظارت است. البته این مهم نیز بدون داشتن برنامه و راهبرد اثرگذار نخواهد بود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی