[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

اشتغال حلال مشکل ازدواج و مسکن است، روزنامه شیراز نوین

دکتر محمدهادی ایمانیه، نماینده عالی دولت در حاشیه بازدید از نمایشگاه خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) که در شهر شیراز برگزار شده است، گفت: با هم‌افزایی و همکاری، از امکانات بلااستفاده در استان و کشور در راستای ایجاد اشتغال، رونق تولید و افزایش بهره‌وری اقتصادی می‌توانیم استفاده کنیم.
به گزارش شیرازنوین به نقل ازاداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در حاشیه بازدید از نمایشگاه خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره)، فارس را از استان‌های پیشتاز و برتر در حوزه خدمات‌رسانی به مددجویان دانست و گفت: یکی از اقدامات ارزشمند این نهاد ایجاد اشتغال بوده است.
استاندار فارس بالاترین میزان استفاده از تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ در خصوص ایجاد اشتغال را مربوط به کمیته امداد حضرت امام(ره) عنوان کرد و گفت: با همکاری بانک‌ها و سایر دستگاه‌ها، کمیته امداد توانسته است با استفاده از مواد قانونی در ایجاد اشتغال نقش‌آفرینی کند.
وی با تأکید بر اینکه کارآفرینان جهادگونه وارد میدان عمل شده‌اند، افزود: به‌واسطه ایجاد اشتغال همه مباحث دیگر از جمله ازدواج، مسکن، درمان و اقتصاد حل می‌شود؛ مدیریت استان همه‌جانبه در زمینه ایجاد اشتغال 
حمایت می‌کند.
دکتر ایمانیه با تأکید بر ایجاد زنجیره‌های ارزش و لزوم توجه به صرفه‌های اقتصادی آن، اظهار داشت: اقدام ارزشمند دیگری که توسط این نهاد انجام شده است، ایجاد زنجیره‌های ارزش است که از ابتدا تا مرحله نهایی یک محصول توسط مددجویان انجام می‌شود.
وی به چهارفصل‌بودن استان فارس اشاره کرد و گفت: یکی از ظرفیت‌های عظیم و قابل‌استفاده استان فارس، چهارفصل‌بودن آن است که می‌توان با ایجاد زنجیره‌های ارزش از ابتدا تا انتها، نهایت استفاده و بهره را از آن برد.
نماینده عالی دولت در فارس تصریح کرد: با هم‌افزایی و همکاری، از امکانات بلااستفاده در استان و کشور در راستای ایجاد اشتغال، رونق تولید و افزایش بهره‌وری اقتصادی استفاده کنیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی