[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

حضور جامعه ورزش فارس در روز جهانی اهدای خون ، روزنامه شیراز نوین

جامعه ورزش و جوانان فارس هم‌زمان با روز جهانی اهدای خون با حضور در مجموعه فرهنگی ورزشی امام مهدی(عج) در این امر خداپسندانه شرکت کردند .
به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان فارس، جامعه ورزش و جوانان فارس هم‌زمان با روز جهانی اهدای خون با حضور در مجموعه فرهنگی ورزشی امام مهدی(عج) در این امر خداپسندانه شرکت کردند.
شکرالله مسکوئی، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان فارس با تبریک فرا رسیدن روز جهانی اهدای خون گفت: هم‌زمان با روز جهانی اهدای خون و هماهنگی‌های انجام‌شده با مدیریت سازمان انتقال خون استان فارس و استقرار اتوبوس مخصوص اهدای خون سازمان انتقال خون فارس در محل مجموعه فرهنگی ورزشی امام مهدی(عج) سازمان بسیج ورزشکاران استان فارس، جامعه ورزش و جوانان شیراز نسبت به اهدای خون خود اقدام کردند.
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان فارس افزود: به مناسبت روز جهانی اهدای خون و با توجه به کمبود گروه‌های مختلف خونی در شیراز، بسیج سازندگی کانون بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه بقیه‌الله‌الاعظم(عج) شیراز با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فجر فارس و سازمان انتقال خون استان فارس در اقدامی خداپسندانه در روز جهانی اهدای خون با دعوت از جامعه ورزش فارس به امر مهم و حیاتی اهدای خون پرداختند تا علاوه بر اجر معنوی آن، الگویی برای سایر اقشار جامعه در مشارکت‌های اجتماعی و کمک به همنوع باشند و در مواقع نیاز و حساس، شاهد کمبود خون در مراکز درمانی نباشیم.
مسکوئی اضافه کرد: با دعوت این سازمان و هماهنگی با مدیریت سازمان انتقال خون استان فارس، پایگاه سیار انتقال خون شیراز به همراه تیم پزشکی مجرب در مجموعه فرهنگی ورزشی امام مهدی(عج) سازمان بسیج ورزشکاران استان فارس صبح روز پنجشنبه 25 خردادماه حضور پیدا کردند و ورزشکاران و مسئولان ورزش استان و شهرستان شیراز با حضور خود به اهدای خون پرداختند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی