[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۷
  • دوره جدید

استاندار فارس تأکید کرد: حل مشکلات عشایر نیازمند پیگیری مستمر است، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس گفت: برای حل مشکلات به جلسات مستمر و منظم، با دستور کار مشخص نیازمندیم. برگزاری جلسات با فواصل طولانی، مشکلات را انباشته و راه‌های حل را سخت می‌کند.
دکتر محمدهادی ایمانیه در جلسه شورای عشایر استان فارس بر ضرورت برگزاری جلسات منظم و ماهیانه این شورا تأکید و اضافه کرد: مشکلات مربوط به دستگاه‌ها باید با حضور مدیران کل همان دستگاه بررسی شود تا بتوان به نتایج قابل قبول رسید.
به گزارش ایسنا، ایمانیه خواستار ارائه صورت‌جلسه زمان‌بندی‌شده مبنی بر ایجاد ایل‌راه‌ها از جانب دستگاه‌های ذی‌ربط شد و افزود: می‌بایست در تفاهم‌نامه با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) به این موضوع توجه ویژه شود.
وی بر تعیین مکانی مشخص برای اتراق عشایر اشاره کرد و تحقق این مهم را برداشتن باری از دوش عشایر دانست و گفت: اداره‌کل امور عشایر تفاهم‌نامه‌ای با اداره‌کل منابع طبیعی منعقد و ۱۱۳ نقطه را به‌عنوان مکانی ثابت و معین برای اتراق و استفاده عشایر مشخص کند.
 استاندار فارس ضمن اینکه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری را موظف کرد تا نسبت به بررسی و تعیین تکلیف تسهیلات تبصره ۱۶ ویژه عشایر، با حضور مدیران بانک‌ها اقدام کند، گفت: وضعیت اختصاص سهمیه آرد و سوخت عشایر به‌صورت شفاف ارائه شود تا دستگاه‌های ذی‌ربط بتوانند نسبت به وضع موجود آن تصمیم‌گیری‌های لازم انجام دهند.
نیمایی گفت: تعدادی از نقاط پرتردد عشایر که مشکل ارتباطی دارد، معرفی شود و با همکاری شرکت ارتباطات زیرساخت استان نسبت به برقراری ارتباط در آن اماکن تا پایان سال اقدام شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی