[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بازدید استاندار فارس از پروژه ۲۲۲واحدی نهضت ملی مسکن بنیاد مسکن کازرون ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کازرون، همزمان با دومین سفر دکتر محمدهادی ایمانیه، استاندار استان فارس به شهرستان کازرون، بازدید استاندار و هیئت همراه از روند پیشرفت فیزیکی پروژه ساخت 222 واحد طرح نهضت ملی مسکن، توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کازرون، انجام شد. در این بازدید که با حضور سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور و فریدون عباسی، نماینده مردم شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی نیز همراه بود، محمدعلی بخرد، فرماندار فرمانداری ویژه شهرستان کازرون، سرهنگ پاسدار حسین حیاتی، فرمانده سپاه کازرون، دکتر قاسم داوودی، مدیر بنیاد مسکن شهرستان کازرون و چند تن از کارشناسان این بنیاد، مهندس سعید نیاکان، خیر نیکوکار و نماینده گروه خیرین گمنام استان فارس و جمع پرشماری از مسئولان استانی و شهرستانی، استاندار فارس را همراهی می‌کردند. فرماندار ویژه شهرستان کازرون، گزارشی از تهیه زمین برای ساخت مسکن طرح نهضت ملی مسکن و تأمین زیرساخت‌های لازم به استاندار و حاضران ارائه داد و از خدمات بنیاد مسکن تقدیر و تشکر کرد. 
در ادامه حاج سعید نیاکان، خیر مسکن‌ساز که ساخت 30 واحد مسکن افراد تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) را در قالب ساخت و سازهای مسکن نهضت ملی متقبل شده‌اند، خوشنودی خویش را از پیشرفت فیزیکی این واحدها با پیگیری‌ها و همکاری‌های مستمر و شبانه‌روزی مدیر و مجموعه بنیاد مسکن کازرون با او را اعلام و از استاندار و مسئولان ذیربط خواست تا به هر نحو ممکن از دکتر داوودی و کارشناسان بنیاد مسکن که در این امر خداپسندانه از هیچ کوششی دریغ نداشته‌اند، تقدیر و مراتب سپاسگزاری را به عمل آورند.
پس از آن نیز رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور ضمن برشمردن حسنات دستگیری از نیازمندان به ویژه ساخت مسکن مناسب برای اقشار محروم جامعه و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام(ره)، از آقای نیاکان و مدیر بنیاد مسکن کازرون کمال تشکر و قدردانی را به عمل آورد.
استاندار فارس و عباسی، نماینده مجلس شورای اسلامی نیز در انتها و در سخنانی کوتاه با ابراز خرسندی از پیشرفت فیزیکی ساخت و سازهای مسکن نهضت ملی، از تلاش‌ها و فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کازرون تشکر و توفیق روزافزون کارکنان این نهاد انقلابی را در خدمت به محرومان جامعه از خداوند بزرگ خواستار گردیدند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی