[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

مدیر جهاد کشاورزی سپیدان: بهره‌برداران نمونه بخش کشاورزی تجلیل شدند، روزنامه شیراز نوین

مدیر جهاد کشاورزی سپیدان:
بهره‌برداران نمونه بخش کشاورزی تجلیل شدند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان از انتخاب چهار نمونه استانی از بخش کشاورزی شهرستان سپیدان خبر داد و گفت: در آیینی که به مناسبت سی‌وهفتمین دوره انتخاب، معرفی و تجلیل از نمونه‌های بخش کشاورزی استان فارس برگزار شد، نمونه‌های چهار زیربخش کشاورزی شهرستان سپیدان تجلیل و تقدیر شدند.
به گزارش روابط‌عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان، شهاب‌الدین صالحی اظهار کرد: در این آیین چهار نمونه شهرستان سپیدان، در زیربخش‌های زراعت، صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی، تولیدات دامی، طیور و شیلات و آبزیان، معرفی و از آنان تقدیر و تجلیل شد.
به گفته وی، علی محمد امیدی تولیدکننده نمونه پیاز شهرستان سپیدان با میزان تولید 88هزار کیلوگرم در هکتار، محمدعلی همایون مدیر نمونه واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی باغی شرکت صنعتی سپیدان سلامت پارس شهرستان سپیدان، رضاقلی حمیدی بوزنجانی پرواربند نمونه بره شهرستان سپیدان، آزاد رحیمی تکثیر و پرورش‌دهنده نمونه ماهیان سردابی شهرستان سپیدان، با ظرفیت تولید سالانه ۲۵میلیون قطعه، از منتخبان نمونه استانی شهرستان سپیدان در سال زراعی 1401-1400 هستند که در این آیین به‌عنوان برترین‌ها معرفی شدند.
صالحی با اشاره به اینکه شناسایی، انتخاب و معرفی نمونه‌های بخش کشاورزی استان فرایندی است که هرساله با اجرای آن، فعالان بخش کشاورزی با احراز شاخص‌های عمومی و تخصصی، ارزیابی و به‌عنوان الگوهای عملی برگزیده می‌شوند، افزود: تبادل تجربیات و دانش فنی بهره‌برداران نمونه به‌عنوان الگو، در تحقق رشد تولیدات کشاورزی و مهار تورم نقش بسزایی دارد.
وی ضمن تبریک به نمونه‌های سی‌وهفتمین دوره، از بهره‌برداران پیشرو و فعالان بخش کشاورزی به پاس تلاش‌هایشان در راستای ارتقای تولید و حفظ امنیت غذایی قدردانی کرد و از خداوند منان برای این زحمتکشان سلامتی و توفیق روزافزون را 
خواستار شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی