[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

امیدآفرینی در حوزه عمران، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز گفت: امروز شهر شیراز در بحث امیدآفرینی با ابتکار عمل شهردار این کلان‌شهر و حمایت شورای اسلامی آن پیشتاز است.
به گزارش شیرازنوین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رضا جاویدی در سی‌و‌یکمین نشست کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران که به میزبانی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: مباحثی که در این نشست به آن پرداخته شد و موردبررسی قرار گرفت، تهیه پیش‌نویس و بررسی ساختار سازمانی و تشکیلاتی ادارات‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری‌ها برای رسیدن به یک مدل دقیق، فنی و علمی بود.
او با اشاره به رشد و توسعه حوزه ارتباطات و ابزارهای نوین اطلاع‌رسانی که در کشور و جهان شکل گرفته است، افزود: به نظر می‌رسد ساختار فعلی و چارت سازمانی مصوب روابط‌عمومی‌های شهرداری‌های کلان‌شهرها، پاسخ‌گوی نیازها نبوده و بر اساس تحولات جدید در حوزه ارتباطات، نیست. مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز تصریح کرد: در نشست پیشین در یزد، این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نظرات کلان‌شهرها گرفته شد. جاویدی با بیان اینکه در نشست فعلی به‌صورت جدی، بخش‌های مختلف و شرح وظایف و تعاریف واژه‌های جدید در حوزه ارتباطات و امور بین‌الملل مورد بحث و بررسی قرار گرفت، گفت: خط مشی روابط‌عمومی‌ها و ادارات‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری‌های کلان‌شهرها با واژه و محور امیدآفرینی در جامعه تعریف شده است.
او ادامه داد: این واژه‌ای است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن بسیار تأکید دارند و معتقدند که باید امیدآفرینی به جامعه تزریق شود و شهرداری‌ها امروز به‌عنوان پیشتازان در حوزه اقدامات عمران و آبادانی در کشور در حال انجام فعالیت‌های شاخصی در تحقق این شعار هستند.
این مقام مسئول حوزه ارتباطات در مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز گفت: نیاز است تا این امیدآفرینی و دستاوردهای شهرداری‌ها در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدمات شهری، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، حمل‌ونقل و ترافیک و سایر بخش‌ها با یک دستور کار مشخص و برنامه‌ریزی‌شده به‌صورت هم‌زمان و برگرفته از جهاد تبیین برای مردم بازگو شود تا شهروندان بدانند شهرداری‌ها چه خدماتی را ارائه می‌دهند.
جاویدی خاطرنشان کرد: اجرای این مدل در شهرداری شیراز با عنوان جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز از بهمن سال گذشته آغاز شد که تاکنون ۹ مرحله جهش عمرانی در این کلان‌شهر از بهمن‌ماه ۱۴۰۱ هم‌زمان با آغاز دهه فجر تا پایان خرداد ۱۴۰۲ تعریف و اجرا شده است.
او اضافه کرد: این جهش عمرانی به افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلف شهرداری شیراز در بخش‌ها و حوزه‌های متنوع می‌پردازد و امروز شهر شیراز در بحث امیدآفرینی با ابتکار عمل شهردار این کلان‌شهر و حمایت شورای اسلامی شهر پیشتاز بوده است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز گفت: در این نشست جلسات فوق‌العاده‌ای پیش‌بینی شد تا در تیرماه سال جاری پس از جمع‌بندی نهایی نظرات، شرح وظایف ساختار جدید و پیشنهادی بخش‌های مختلف در ادارات‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل را بتوان به مراجع ذی‌ربط برای بررسی و تصویب ارائه دهیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی