[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

ماهان؛ پرافتخارترین تیم لیگ برتر جوانان شیراز در ۳ سال گذشته، روزنامه شیراز نوین

 شیرازنوین - گروه ورزش
باشگاه ماهان شیراز با هدایت مجتبی نهجیری، توانسته است در فصول اخیر لیگ برتر جوانان شیراز نمایشی مطلوب، همراه با نتایج بسیار خوب از خود به‌جا بگذارد.
ماهان در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به مقام قهرمانی این مسابقات رسید، اما عملکرد خوب این تیم در این مقام خلاصه نمی‌شد. موفقیت اصلی ماهان از نظر سرمربی، رساندن بازیکنان این تیم به لیگ برتر جوانان کشور و تیم جوانان باشگاه بزرگ استقلال تهران بود.
ماهان پس از کسب مقام بر خلاف رقبای خود، در فصول بعد نیز توانست عملکرد مثبتی از خود به نمایش بگذارد و در دو فصل پیاپی موفق شد در میان ۳ تیم بالای جدول قرار بگیرد.
سرپرستی تیم ماهان به عهده نبی‌الله آژ است. سرمربی، مجتبی نهجیری و مربیان محمدرضا کاظمی و محمود دورودی هستند. مدیریت این باشگاه کمال تشکر و قدردانی را از کمیته برگزاری مسابقات و هیئت فوتبال شیراز دارد که با زحمات فراوان خود، این لیگ را دایر کردند.
اسامی بازیکنان ماهان: محمد روشن‌شاه، شایان افراسیابی، علی رجایی، میکائیل بدری، محمد جوزچی، مسیح سهامی، رضا رمضانی، محمدجواد محلاتی، علی اسکندری، آرمان نوازی، حسین دلیری، امیرحسین کریمی، عرشیا علی‌اکبری، کورش فرخی، محمد رستمی، ابوالفضل غازی، علیرضا زارعی، محمدحسین میری، محمدصادق محمدصادقی، امیرمحمد فرج، علی نقیبی، معراج حسن‌زاده، عرفان پساوند، محمدمهدی حمیدی، محمدرضا ابجدپور.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی