[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

صندلی بازی در لیگ برتر، روزنامه شیراز نوین

آخرین وضعیت نیمکت‌های لیگ 23 نشان می‌دهد که مربیان بیرون‌مانده باید برای 5 نیمکت خالی رقابت کنند.
به گزارش فوتبال 360، با معرفی جواد نکونام به‌عنوان سرمربی استقلال، حالا تکلیف فقط 5 نیمکت لیگ برتری هنوز مشخص نشده است. ‌برخلاف استقلال، سه مدعی دیگر فصل قبل ثبات داشته‌اند و با سرمربی لیگ ۲۲ در فصل جدید حاضر می‌شوند. پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی ادامه می‌دهند. مورایس به اصفهان برگشته تا تمرینات سپاهان را استارت بزند و پاکو خمس هم آرزوهای بزرگی برای تراکتور دارد. عبدالله ویسی که معجزه بقا را برای صنعت‌نفت آبادان رقم زد هم مطابق انتظار با این تیم ادامه می‌دهد. شمس‌آذر قزوین قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ آزادگان هم قرار است کارش را با سعید دقیقی ادامه بدهد.
6 سرمربی روی نیمکت‌های جدید
استقلال و جواد نکونام پس از حواشی زیاد، بالاخره به هم رسیدند. آبی‌ها امیدوارند دوباره با یک مربی ایرانی، قهرمان لیگ شوند. ساکت الهامی هم 4 ماه پس از چالش‌های فراوانی که با بازیکنان مس رفسنجان داشت، راهی این شهر شده و هدایت مس را به عهده گرفته است. مهدی رحمتی از اراک به مازندران سفر کرده تا با نساجی راهی لیگ قهرمانان آسیا شود. مجتبی حسینی هم جای مهدی رحمتی را در آلومینیوم اراک گرفته است. گل‌گهر هم با جدایی امیر قلعه‌نویی و در ادامه سعید الهویی، سراغ مربی خارجی رفت و مارینوس اوزونیدیس را جذب کرده است. بازگشت محمود فکری به لیگ برتر هم دیگر تغییر فصل است. فکری با هوادار به لیگ برتر برگشته است.
5 تیم و کلی مربی بلاتکلیف!
تا این لحظه، 5 نیمکت هنوز تعیین‌تکلیف نشده‌ است. شنیده شده قاسم حدادی‌فر و ذوب‌آهن برای فصل آینده به توافق رسیده‌اند، ولی هنوز چیزی رسمی اعلام نشده است. خبری که در مورد ادامه همکاری فولاد با علی‌رضا منصوریان هم شنیده شد. احتمالاً منصوریان هم با فولاد ادامه می‌دهد و فقط یک مربی خارجی به کادر او اضافه می‌شود. مازیار زارع از اواخر فصل گذشته اعلام کرده بود که برای فصل جدید در ملوان حضور نخواهد داشت، اما مدیران این باشگاه هنوز تکلیف سرمربی جدید را مشخص نکرده‌اند. پژمان نوری، مدیرعامل این باشگاه هم جدا شده تا انزلی‌چی‌ها شرایط خوبی نداشته باشند. پیکان هم با جدایی مجتبی حسینی با چند گزینه جدید مذاکره کرده است. مهدی تارتار و حمید مطهری، شانس بیشتری نسبت به سایر گزینه‌ها دارند. استقلال خوزستان هم به واسطه مشکلات مالی هنوز با سیروس پورموسوی به توافق نرسیده و احتمال تغییر سرمربی این تیم تازه لیگ برتری‌شده وجود دارد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی