[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

کسب مقام دوم آبفا شیراز در ارزیابی وزارت نیرو، روزنامه شیراز نوین

در ارزیابی وزارت نیرو در بین شرکت‌های فعال صنعت آب و برق کشور، شرکت آب و فاضلاب شیراز مقام دوم را کسب کرد.
به گزارش روابط‌عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌گذاری آبفا شیراز خاطرنشان کرد: در دومین ارزیابی همایش مدیران ارشد وزارت نیرو، شرکت آب و فاضلاب شیراز بر اساس عملکرد سال 1401 در بین 34 شرکت فعال صنعت آب و برق کشور مقام دوم را از آن خود کرد.
محمدعلی طاهردوست با قدردانی از مساعدت و حمایت‌های مدیرعامل در کسب این رتبه برتر در وزارت نیرو افزود: در ارزیابی سال 1400 نیز آبفا شیراز بر اساس عملکرد شرکت‌های آب و فاضلاب در وزارتخانه جزء 10 شرکت برتر قرار گرفته بود.
این مقام مسئول ابراز داشت: در سال 1400 شرکت به مقام ششم ارزیابی دست یافت، اما در سال گذشته، مقام  دوم را در ارزیابی وزارت نیرو در بین شرکت‌های فعال صنعت آب و برق کشور از آن خود کرد و از مجموع 1000 امتیاز، موفق به کسب 956 امتیاز شد.
طاهردوست افزود: شاخص‌های ارزیابی این فرایند بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن (BSC) در چهار جنبه ذی‌نفعان کلیدی، مالی، فرایندهای داخلی و رشد و یادگیری انجام شد و درمجموع با مشارکت دفاتر تخصصی شرکت مهندسی و دفاتر متناظر در وزارت نیرو تعداد 61 شاخص تدوین و ابلاغ گردید.
وی تصریح کرد: فرایند ارزیابی در چهار مرحله خودارزیابی، ارزیابی اولیه عملکرد، ثبت اعتراض، ارائه  و بررسی مستندات تکمیلی و رسیدگی به اعتراضات برای 34 شرکت شهری و استانی در صنعت آب و فاضلاب انجام ‌شده است.
بر اساس این گزارش، شایان ذکر است در ارزیابی وزارت نیرو در بین شرکت‌های فعال صنعت آب و برق کشور، شرکت آب و فاضلاب شیراز مقام دوم را کسب کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی