[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بررسی راهکارهای تسریع در توسعه عمرانی حوزه سلامت ، روزنامه شیراز نوین

در نشست هم‌اندیشی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز با نماینده مردم شهرستان‌های نی‌ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مسئولان بهداشت و درمان این شهرستان‌ها، راهکارهای تسریع در توسعه عمرانی حوزه سلامت در این شهرستان‌ها بررسی شد.
به گزارش روابط‌عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ضمن قدردانی از همکاری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان ارشد شهرستان‌های نی‌ریز، استهبان و بختگان در پیشبرد هرچه بهتر اهداف سلامت محور در این شهرستان‌ها، گفت: در این نشست جذب اعتبارات لازم، تسهیل، تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی حوزه سلامت شهرستان‌های نی‌ریز، استهبان و بختگان با استفاده از منابع استانی، بررسی شد.
«سیدابوالفضل هاشمی اصل» افزود: تقویت زیرساخت‌های موجود در حوزه پروژه‌های عمرانی سلامت‌محور، مشارکت خیرین حوزه سلامت، جذب امکانات و تجهیزات و تعامل هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان‌ها از دیگر محورهای مطرح‌شده در این نشست هم‌اندیشی بود.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه گفت: با همکاری و همفکری مسئولان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، می‌توانیم شاهد ارتقای ارائه خدمات سلامت در تمامی مناطق استان باشیم.
«فرهاد طهماسبی» نماینده مردم شهرستان‌های نی‌ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست ضمن تقدیر از خدمات مجموعه بهداشت و درمان استان فارس، بر تعامل هرچه بیشتر سایر دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌های نی‌ریز، استهبان و بختگان با مجموعه دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز و ارتقای خدمات سلامت و جذب امکانات و تجهیزات در حوزه بهداشت و درمان تأکید کرد.
«سالار خواجه‌پور» مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه نیز در این نشست با ارائه گزارشی از وضعیت موجود پروژه‌های عمرانی سلامت‌محور در شهرستان‌های نی‌ریز، استهبان و بختگان، پیشنهادات لازم در راستای رفع چالش‌ها و تقویت عملیات اجرایی در پروژه‌های عمرانی در حوزه سلامت را ارائه کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی