[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اسکان در هتل‌مدرسه ، روزنامه شیراز نوین

رئیس اداره تعاون و رفاه آموزش و پرورش فارس گفت: ۵۵۰ کلاس برای اسکان تابستانه فرهنگیان در شیراز آماده‌سازی شده است.
حسنعلی محمدی به خبرنگاران گفت: طی ایام مختلف سال به‌ویژه تابستان، بسیاری از فرهنگیان سراسر کشور برای استفاده از ظرفیت‌های گردشگری، پزشکی و درمانی شیراز، به این شهر سفر می‌کنند. محمدی با بیان اینکه برای تسهیل در اسکان فرهنگیان در شیراز، مدارسی به‌ویژه در مرکز این کلان‌شهر، آماده و تجهیز شده است، گفت: متقاضیان باید به تنها پایگاه اسکان تابستانه واقع در خیابان حُر، روبه‌روی باشگاه فرهنگیان، دبستان ابوریحان بیرونی، مراجعه کنند. این مقام مسئول یادآور شد که این پایگاه اسکان از ابتدای تیر آغاز به کار کرده و تا ۱۵ شهریورماه، پذیرای فرهنگیانی است که از اقصی‌نقاط کشور به شیراز سفر می‌کنند.
وی با بیان اینکه امکان اسکان تابستانه در برخی از مدارس شهرستان‌های هدف گردشگری فارس مانند سپیدان و برخی شهرهای ورودی این استان هم فراهم شده است، گفت: خانه‌های معلم فارس نیز در این ایام با ظرفیت ۱۵۵۰ نفر فعال است. رئیس اداره تعاون و رفاه اداره‌کل آموزش و پرورش فارس یادآور شد: نوروز گذشته به دلیل تراکم مسافران در طی ۱۳ روز، ۱۲هزار کلاس در قالب ۱۱۰۰ مدرسه تجهیز شد که ۵۵۰ مورد آن در شهر شیراز بود.
محمدی با بیان اینکه در نوروز امسال بیش از ۸۰۰هزار و ۶۰۰ نفر در قالب ۲۲۸هزار خانواده فرهنگی در این مدارس اسکان داده شدند، گفت: در اسکان گذشته فرهنگیان، استان فارس رتبه نخست رزرو در سامانه اسکان آموزش و پرورش را به خود اختصاص داد. معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس نیز گفت: بیمارسرای ۲۴ سوئیتی فرهنگیان وقع در کوی زهرا شیراز آماده و تجهیز شده و تا کمتر از یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد. مجید زارعی با یادآوری اینکه این مرکز به‌عنوان سومین بیمارسرای فرهنگیان در شیراز ظرفیت پذیرش ۱۵۰ نفر را دارد، گفت: ۱۱ سوئیت ویژه هم با ظرفیت صد تخت آماده شده و به‌زودی به مجموعه رفاهی شماره یک فرهنگیان واقع در خیابان حر افزوده می‌شود. زارعی با اشاره به اینکه امسال ۲۰۰ تخت هم به ظرفیت اقامتی مجموعه رفاهی شماره یک فرهنگیان شیراز اضافه شده است، گفت: همچنین امسال ۱۲ سوئیت ویژه با ظرفیت صد نفر در مجتمع رفاهی آموزشی شماره ۲ راه‌اندازی خواهد شد. معاون آموزش و پرورش فارس یادآور شد: پس از گذر از ایام کرونا، سالن اجتماعات مجتمع رفاهی‌آموزشی فرهنگیان شماره ۲ شیراز در فرهنگشهر با گنجایش ۱۲۰ نفر و رستوران سنتی این مجتمع رفاهی با ظرفیت ۲۰۰ نفر مجدداً در چرخه خدمت‌رسانی قرار گرفته است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی