[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

چهارمین همایش گام دومی‌های جهاد تبیین در شیراز برگزار می‌شود، روزنامه شیراز نوین

به گزارش شیرازنوین به نقل از کانون بسیج رسانه سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز، صادق زارع مهذبیه چهارشنبه ۱۸ آبان ماه بیان کرد: همایش گام دومی‌های جهاد تبیین روز شنبه ۲۱ آبان ماه در شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) با سخنرانی نماینده ولی فقیه در فارس و دکتر غضنفری، جانشین معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. او ادامه داد: تاکنون سه همایش در قالب پیش همایش برای آماده سازی و اجرا در خردادماه و تیرماه و مرداد ماه سال جاری برگزار شده است.
دبیر برگزاری چهارمین همایش نخبگانی «گام دومی‌های جهاد تبیین» خاطرنشان کرد: در این همایش از افراد تأثیرگذار، فعالان رسانه‌ای و سیاسی و صاحب تریبون دعوت به عمل آمده است. زارع مهذبیه ادامه داد: از مهم‌ترین اهداف این برنامه بالابردن سطح سواد سیاسی و بصیرتی در سطح عموم جامعه است که حلقه وصل با آحاد اقشار بسیج در جامعه نخبگان، اساتید، مبلغان فرهنگی و هادیان سیاسی هستند و از این عزیزان خواسته شده در اسرع وقت اهم گفتمان و سیاست‌های برگزاری این همایش را در سطح جامعه بازنشر داده و عملی کنند.
او عنوان کرد: از دیگر برنامه‌ها در این همایش نخبگانی مراسم گرامیداشت شهدای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع) و تجلیل از جوانان تأثیرگذار در امر جهاد تبیین و همچنین استفاده از تجربیات و نظرات افراد فعال و نخبه در عرصه جهاد تبیین است. به گفته معاون سیاسی سپاه ثارالله شیراز، همچنین ارائه عرصه‌های ۲۴گانه جهاد تبیین در برهه زمان کنونی و شیوه بیان صحیح وقایع و اتفاقات در سطح جامعه، اصلی‌ترین سیاست اجرای این همایش گفتمان سازی تفکر امامین انقلاب در بین افراد تأثیرگذار در سطح جامعه است.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی