[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

حافظیه میزبان جشن ولایت ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش دریافتی شیرازنوین فرمانده سپاه فجر فارس در شورای فرهنگ عمومی استان فارس گفت: ثبت‌نام برای حضور در جشن ۱۲ هزار نفری شب عید غدیر شیراز آغاز شده و پیش‌بینی برای پذیرش ۱۵ هزار نفر نیز در این جشن وجود دارد.
سردار بوعلی افزود: این جشن بزرگ خانوادگی ساعت ۲۰ شب عید در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می‌شود. وی با اشاره به تجربه موفق جشن بزرگداشت حضرت احمدبن‌موسی(ع) با تولی‌گیری شهرداری شیراز و سپاه فجر فارس اضافه کرد: این نهادها متولی برپایی این جشن بزرگ در شب عید غدیر نیز هستند که با حضور هنرمندان و مداحان کشوری برگزار می‌شود.
فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به جشن باشکوه خیابانی تهران در سال گذشته و تقدیر رهبری از این اقدام بیان کرد: در استان فارس نیز باید سنت‌های حسنه در این زمینه راه‌اندازی شود که با ایجاد مواکب میان حرمین مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و سید علاالدین حسین(ع) اجرایی شد که هر ساله ادامه خواهد داشت.
سردار بوعلی عنوان کرد: در ایام مبارک عید قربان تا غدیر ۱۷۸ برنامه و رویداد پایگاهی و حوزه‌ای در نقاط مختلف شهر شیراز برپا می‌شود که شامل رویدادهای تبیینی، جشن‌ها و مسابقات است. در این نشست تأمین سیستم‌ صوتی مناسب فضای باز برای برپایی رویدادهای شهر شیراز مانند جشن غدیر و راهپیمایی‌های بزرگ نیز مورد بحث قرار گرفت.
فرمانده سپاه فجر افزود: سیستم صوتی متناسب با برپایی جشن ۱۲ هزار نفری غدیر در شیراز در دسترس نبود و به ناچار با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومانی از تهران اجاره شد. وی تصریح کرد: تأمین سیستم صوتی سیار نسبت به ثابت ارجحیت دارد تا بتوان آن را در مسیرهای متفاوت راهپیمایی نیز به کار گرفت. محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس در این ارتباط از شهردار شیراز خواست تا اعتبار لازم در این زمینه را تأمین کند تا گروه فنی سپاه فجر این امکانات را فراهم سازد.
شهردار شیراز هم در این ارتباط گفت: اعتبار لازم در این زمینه اختصاص یافته و آماده تجهیز شیراز به چنین سیستم صوتی هستیم. محمدحسن اسدی ادامه داد: ظرفیت مناسب‌ برای تهیه سیستم صوتی فضای باز باکیفیت از داخل استان وجود ندارد و باید این تجهیزات را از خارج از استان خریداری کرد. وی اعلام کرد: شهرداری شیراز سال گذشته ۱۴ میلیارد تومان به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اختصاص داده که چهار میلیارد آن ویژه تجهیزات صوتی آن است و در صورت تجهیز و ارائه مدارک، این اعتبار پرداخت می‌شود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی