[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مشکلات مالـــــــــــــی و دیگـــــــــــر هیـــــچ! این نتایج در حد نام هندبال کازرون نبود، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
علی رحیمی کازرون، متولد 70 در شهرستان کازرون، یکی از باتجربه‌ترین هندبالیست‌های ملی ما محسوب می‌شود. رحیمی در شش سال اخیر همواره عضوی از تیم ملی بوده و حالا با ورود بخش خصوصی به تیم داری در لیگ برتر، دوباره توانسته به شهر خودش بازگردد و به شهید شاملی برای درخشش در کشور کمک کند.
با این دروازه‌بان خوب استان فارسی گفت‌وگویی انجام داده‌ایم که در ادامه می‌خوانید:
*انتظاراتتان چقدر برآورده شد؟
- نتیجه‌ای که در حد نام تیم باشد را نگرفتیم. ما با آمادگی خوبی در مسابقات شرکت نکرده بودیم و نتوانستیم نتیجه خوبی هم بگیریم. فقط توانستیم بازی های خوبی انجام دهیم اما نتیجه، نه.
*علت این عدم نتیجه گیری چه بود؟
-این که مشخص نبود آیا در مسابقات شرکت می کنیم یا نه، دلیل اصلی بود. به همین دلیل نتوانستیم بازیکنانی را که مد نظر داشتیم، جذب کنیم.
*بیشتر به مشکلات مالی مربوط می‌شود؟
- همه‌اش ربط به مسائل مالی دارد.
*در گروه سختی هم قرار داشتید؟
- قرعه سختی داشتیم؛ دو تیمی که از گروه ما صعود کردند، هر دو به فینال رسیدند. در گروه دیگر، فقط یک تیم الریان قوی بود و امیدوار بودیم سپاهان از آن گروه صعود کند، اما با کارهایی که تیم‌های عربی با یکدیگر کردند و زد و بندهایی که بین آنها بود، سپاهان فقط به خاطر تفاضل گل، صعود نکرد.
*کلاً سپاهان آماده‌تر از شما بود؟
- بله سپاهان خودش را از مدت‌ها قبل برای جام باشگاه‌های آسیا آماده می‌کرد، اما متأسفانه اتفاقات غیرورزشی باعث شد آنها هم نتیجه چندان مطلوبی نگیرند.
*ولی شما در لیگ ضعیف تر از سپاهان نبودید؟
- نه اصلاً. ما فقط در یک بازی یعنی بازی اول فینال، انگار خودمان نبودیم و شکست خوردیم. آن اختلاف گل از اتفاقات عجیبی بود که همه چیز دست به دست هم داد و روز ما نبود. البته دو بازیکن مصدوم را هم در اختیار نداشتیم و در بازی دوم هم با اینکه پیروز شدیم، اما نتوانستیم آن اختلاف گل را جبران کنیم.
*در بازی‌های آسیا، کدام بازی را می توانستید ببرید اما نبردید؟
- بازی آخر که بدن‌ها تحلیل رفته بود و فکرها هم شاید کامل در بازی نبود و به عمان باختیم، وگرنه می‌توانستیم بهتر مسابقات را تمام کنیم.
*اما مقابل الکویت شکست سنگینی متحمل شدید؛ از آن بازی بگو
- الکویت خیلی قوی بود و می‌توانست حتی قهرمان شود؛ آنها هم اسیر کاری شدند که خودشان انجام دادند. می‌خواستند کاری کنند که رقیب اصلی‌شان صعود نکند و این کار به حذف خودشان منجر شد، وگرنه پارسال همین الکویت قهرمان شده بود. 
*علت ورودت به هندبال چه بود؟
- در کازرون بیشتر گرایش سمت این ورزش است و همیشه هم حرف‌های زیادی برای گفتن در سطح کشور داشته. من هم بر حسب علاقه از کودکی به این رشته آمدم.
*آن زمان با چه مربیانی کار می‌کردی؟
- آقای مرتجز از مربیان کاربلدی بود که با خیلی از هندبالیست‌های کازرونی کار کرد؛ بعدها زیر نظر آقای شاملی و چند مربی خوب دیگر هم کار کردم.
*عضو تیم ملی هم هستی؟ چه مسابقاتی را پیش رو داری؟
- مهم‌ترین مسابقات پیش رو، بازی‌های آسیایی هانگژو است و به امید خدا من هم جزو تیم هستم.
*چند سال است عضو تیم ملی هستی؟
- من از رده سنی نوجوانان و بعد جوانان عضو تیم ملی بوده‌ام و از سال 96 هم عضو تیم ملی بزرگسالان هستم.
*چند سال هم خارج از فارس بازی کردی ...
- بله از سال 90 تا 98 بیرون از فارس بودم؛ سه سال با تیم ثامن، یک سال تیم فردوس، یک سال کرمان، یک سال نفت و گاز گچساران، یک سال هم فولاد مبارکه سپاهان.
*با کدام‌ها قهرمان شدی؟ 
- به‌جز سالی که کرمان بودم، همیشه یا قهرمان شدم یا نایب‌قهرمان. سه قهرمانی در اصفهان، یکی در گچساران، یکی در فردوس و بقیه فصل‌ها هم نایب‌قهرمان شدم. از سال 98 هم که به کازرون آمدم، یک سال قهرمان شدم و سه سال نایب‌قهرمان.
*وضعیت مالی و قراردادی بازیکنان هندبال چطور است؟
- اگر پول‌ها را بدهند، بد نیست(خنده) همیشه مشکل در پرداخت‌هاست. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی