[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

شهردار شیراز با رئیس‌کل دادگستری دیدار کرد، روزنامه شیراز نوین


شهردار کلان‌شهر شیراز به اتفاق هیئت همراه به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ یار شهیدشان، با رئیس‌کل دادگستری استان و دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس دیدار کرد. 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی شهردار کلان‌شهر شیراز به اتفاق هیئت همراه به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ یار شهیدشان، با رئیس‌کل دادگستری استان و دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس دیدار کرد. 
رئیس‌کل دادگستری فارس در این دیدار بر همراهی ارزنده با دستگاه قضایی استان تأکید کرد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید کاظم موسوی با قدردانی از فعالیت‌های شبانه‌روزی مدیریت شهری در خدمات‌رسانی به مردم و ایجاد امید در جامعه تصریح کرد: این روند منجر به ترقی این کلان‌شهر می‌شود. او از حسن تعامل شهردار شیراز با شهروندان و تکریم مردم و ارباب‌رجوع نیز تقدیر و خاطرنشان کرد: باید این نوع شیوه تعامل و تکریم مردم همواره در سرلوحه کار قرار گیرد. 
بنا به اظهار مقام عالی دستگاه قضایی در استان فارس، تقویت حوزه فرهنگ باید به‌طور جدی مدنظر مدیریت شهری باشد. 
مقولاتی دیگر در ابعاد اجتماعی، عمرانی و خدمات شهری مدیریت شهری در این دیدار مورد توجه و تأکید رئیس‌کل دادگستری فارس بود. 
شهردار کلان‌شهر شیراز نیز در این دیدار که قائم‌مقام، معاونان و مدیران حوزه ‌شهردار، حضور داشتند، عمده فعالیت‌های حوزه‌های مختلف شهرداری را تشریح و اظهار کرد: تمامی تلاش مجموعه ۱۳هزار نفری مدیریت شهری برای خدمات‌رسانی بهینه و رضایتمندی مردم 
بوده است. 
محمدحسن اسدی با بیان اینکه شهرداری نهادی درآمد- هزینه بوده، به پروژه‌های کلانی که در شهر در حال اجراست و هزینه‌هایی که در حوزه‌های مختلف برای پیشبرد امور انجام‌ می‌شود، تصریح کرد: برای کسب درآمد بر توانایی‌های شهرداری درآمدزایی بدون وابستگی به منابع دولتی اتکا کرده‌ایم. 
این مقام ارشد کلان‌شهر شهرداری شیراز نیز بر تعامل بهینه با دستگاه قضایی فارس تأکید کرد.سیدمصطفی بحرینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس نیز در این دیدار با بیان اینکه در این دوره شهرداری شیراز شاهد این هستیم که به منابع داخلی شهرداری شیراز توجه ویژه‌ای می‌شود، بر توجه مدیریت شهری به مواردی نظیر سالم‌سازی تأکید کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی